jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه ی فارسی آهنگ Xia Junsu (of JYJ) – I Don’t Like Love



برای دیدن ترجمه به ادامه ی مطلب برید لطفا


 همونطور که می دونید جونسو این آهنگو برای سریال شاهزاده ی زیرشیروانی خونده

یادم رفته بود تو وبلاگ بذارمش! ...


  


Xia Junsu (of JYJ) – I Don’t Like Love 





ترجمه از پینه دوز

منبع : jyj farsi sub




Like my tangled up hair, the inside of my heart is becoming a mess
مثل موهای اشفته ی من ، توی قلبم داره اشفته میشه

These days, living doesn’t really seem like living
این روزا ، زندگی کردن واقعا شبیه زندگی کردن به نظر نمیاد

I just miss you
من فقط دلتنگ توام

I don’t know what was so great or hard about love and a girl like you
من نمی دونستم که عشق یه دختر مثل تو اینهمه سخت و بزرگ بود

What to do with these sad memories that I keep thinking of or this sleepless night?
با این خاطره های غم انگیز که مرتب بهشون فکر می کنم یا این بی خوابی شبانه چیکار کنم؟

* The one and only love that I want
یه دونه و تنها عشقی که من میخوامش

And the love that I want to throw away
و عشقی که میخوام دورش بندازم

I don’t like this love that I can’t have but I can’t throw away
من عشق اینطوری رو که نه میتونم داشته باشمش و نه میتونم دورش بندازمو دوست ندارم

My mouth, my two eyes and my face expression from


The laughter that came out whenever I saw you – I don’t remember

خنده ای رو که بیاد روی لبم و توی چشما و صورتم بشینه ، دیگه به یاد ندارم


The stranger’s face in the mirror is me
صورتی که از خودم توی آیینه می بینم یه غریبه ست

We shouldn’t have known each other
ما نباید همدیگه رو میشناختیم

We didn’t know that this is pain back then
ما نمیدونستیم که بعدش درد برمیگرده

What to do with my long day filled with your voice in my ears?
با روزهای بلندم که با صدای تو ، تو گوشهام پر شده بود چیکار کنم؟




* The one and only love that I want
یه دونه و تنها عشقی که من میخوامش

And the love that I want to throw away
و عشقی که میخوام دورش بندازم

I don’t like this love that I can’t have but I can’t throw away
من عشق اینطوری رو که نه میتونم داشته باشمش و نه میتونم دورش بندازمو دوست ندارم


My love, my love that I want to forget, my love that I want to remember

عشق من ، عشق من که میخوام فراموشش کنم ، عشق من که میخوام به یاد بیارمش

I don’t know – I don’t like it, I really don’t like love anymore
نمیدونم – دوستش ندارم ، من واقعا دیگه عشقو دوست ندارم

I don’t like this love that I can’t have but I can’t throw away
این عشقو که نمیتونم داشته باشم دوست ندارم اما نمتونم دور بندازمش

I don’t like love anymore
دیگه از عشق خوشم نمیاد



Romanized:


Heong keureojin nae meori cheoreom
Nae maeum sokdo jeomjeom eongmangi dwaegajyo
Yojeumeun jeongmal saneunge saneunge aniya
Geunyang niga bogo sipeo
Kkajit sarang neoran yeojaga mwoga
Geuri johatgo himdeunji moreugesseo
Nune tto balbhineun seulpeun chueogeul
Jam mot irul i bam tto eotteokhae

Dan hana gatgo sipeun sarang
Tto beorigo sipeun geu sarang
Gajil sudo u~ u~ beoril sudo
Eobtneun sarangi silhdaguyo

Neoman bomyeon nawatdeon useum
Itgawa du nun pyojeong gieogi an najyo
Geoureul bomyeon waenji natseon
Saram han myeongi ige naran marieyo

Urin seoro mollasseoya dwae apeunge
Ireon geonji geuttaeneun mollatjanha
Gwie tto deullineun ni mogsoriga
Nae gilgo gin harul tto eotteokae

Dan hana gatgo sipeun sarang
Tto beorigo sipeun geu sarang
Gajil sudo u~ u~ beoril sudo
Eobtneun sarangi silhdaguyo

Nae sarang itgo sipeun sarang
Gieoghago sipeun geu sarang
Moreugesseo u~ u~ sireo ijen
Jeongmal sarangi silhdaguyo

Gajil sudo u~ u~ beoril sudo
Eobtneun sarangi silhdaguyo
Ijen sarangi sireo

Translation Credits: pop!gasa
Romanizations by: kpoplyrics.net

نظرات 5 + ارسال نظر
تانیا شنبه 21 دی 1392 ساعت 16:20

وای قیافه ی میکی رو خیلی عاشقشم
مرسی مرسی

پونیو دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 23:32

بله آجی معمولا من تموم سریالها رو تو یه روز می بینم یعنی رنده می کنم دقیقا
اصلا معروفم تو دوستام تو این قضیه
اصلا نمی تونم تحمل کنم سریالی بمونه باید تا تهش برم ببینم چی میشه اون موقع می رفتم دانشگاه صب کلاس داشتم ساعت 8 بعد شب تا صب بیدار بودم تا سریاله تموم شه این جور خرابه سریالم
ولی الان آجی بدبختم هیچ سریاله کاملی به دستم نمی رسه افتادم به دانلود در حاله پخشه ها یعنی شکنجه از این بالاترم هست نه جدی هست واسه امثاله من

نه هیچ شکنجه ای بالاتر از دیدن سریال درحال پخش نیست .. دق مطلقه! .. من که دیدن سریال در حال پخشو بوسیدم و گذاشتمش کنار
فقط فکر کنم سریال جدید میکی رو باز باید در حال پخش ببینم اصلا دلم نمی خواد تایپیک نقد و بررسیشو از دست بدم

پونیو دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 19:12

آره آجی حق با توئه ولی از اونجایی که سیدی این سریال ماله دوستم بود من تا صب سریال و رنده کردم دیدم واسه همین زیاد این سوتی هایی که می گی رو متوجه نشدم ولی دقیقا همون جایی که ازدواج کردن بعد شاهزاده محو شد همونجا بود که منم مثله تو همینطور اشکام می یومد آخی الهی بعدش خونه دختره چه سوت و کورشدخدایا دلم می خواد باز گریه کنم

سریالشو یه روزه دیدی؟...... کل بیست قسمتو تو یه روز دیدی؟.. چطوری؟.......
من سریالشو خریدم .......... سریالشو خیلی دوست داشتم نمی تونستم فقط یه بار ببینمو بعد ازش دل بکنم ...... اولش می خواستم دانلودش کنم ..... تا قسمت 7 یا 8 هم دانلود کردم اما اونقدر لینکای سریالش که تو فروم کی پاپ بود داغون بود که از دانلود منصرف شدم . راستش من تابستونی که گذشت دیدمش خیلی ازش گذشته بود و دیگه همه ی لینکا پوسیده شده بود واسه همین خریدم ...... یعنی عاشق میکیم تو این سریال ... گاهی اونقدر کاراش خنده دار بود که اشکم درمیومد ........
راستش من بازی دختره رو زیاد دوست نداشتم ...... دلم می خواست یکی دیگه جاش بازی می کرد

shoko دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 19:06

یکی از سریال های مورد علاقه ی من با صدای یکی از خواننده های مورد علاقه ای من

فکر کنم همه ی کره ای دوستا عاشق این سریالن ........ خیلی قشنگ بود .... سریالای کره ای 2012 خیلی خاطره انگیز شده ن ......

پونیو دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 15:44

خیلی قشنگه آجی ممنون
وای آجی سریالش اولاش خیلی خنده دار بود کلی خندیدم ولی آخرش آی گریه کردم آی گریه کردم حد نداره فرداش تو دانشگاه همه می گفتن چرا انقدر ناراحتی

آخرش که واقعا داغون تموم شد ....... اونقدر سوتی داشت که نمی دونم چطوری جمعش کردن ......
آخه کی سیانور می خوره و بعد تا دو سه ساعت بعد زنده ست و فرصت داره اونهمه کار انجام بده و وصیت کنه و نامه ی عاشقانه بنویسه؟. ...... بعد از خوردن سیانور فقط دو دقیقه زنده ای!!!
بعدشم اون دستمالی که خواهرزن شاهزاده شب میاره براشون تا به این بهانه جون شاهزاده رو نجات بده رو مگه صبحش به شاهزاده نداده بود؟!!. تو قسمت اول قصه از همین جا شروع می شه .. بعد تو قسمت آخر خواهرزن شاهزاده دستمالو شب میاره براشون!!! .. ..
من تا قسمت نوزدهمشو خیلی دوست داشتم ..... دقیقا تا اونجایی که شاهزاده به آرومی محو می شه .. گریه م ساکت و مبهوت پایین می ریخت......... خیلی گیرا و قشنگ بود ......... اما قسمت آخر همه ی احساست منو ریخت بهم!!! . ......... سوتی سوتی . قفط سوتی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد