jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه فارسی آهنگ changmin - I love you

changmin - I love you

پینه دوز
آهنگ


تنها کلماتی که می تونم بهت بگم *دوستت دارم* هستن
دوستت دارم
با اینکه اونا به یه مشت کلمه ی بی معنی تبدیل شدن اما
دوستت دارم
چیزی که الان بهم دلگرمی می ده اینه که ..
با اینکه دیگه هیچ وقت همدیگرو نمی بینیم
با وجود این که خودم بهتر می دونم کارم بی معنیه اما
دلم می خواد برت گردونم
حتی اگه این دنیا نباشه ، تو یه جای دیگه دوباره همو می بینیم
نباید حتی یه قطـــــــره اشک ریخته شه
دوباره لبخند بزن ، همونی که وقت رفتن قلبمو دزدید
اینطـــــــوری هر جا که باشی می تونم پیدات می کنم
*دوستت دارم *
یادت میاد ؟
اون لرزشی رو که تو اولین دیدارمون حس کردیم
*دوستت دارم*
تنها کلماتی که از میون رابطـــــــه ی طـــــــولانیمون برام باقی موندن
فکر می کردیم عشقمون غیرممکنه
چون این عشق شگفت انگیز بود
تو شبیه یه رویا جلوی چشمام ظــاهر شدی
رویایی که هر لحظــه ممکن بود ازم دور بشه
حتی اگه این دنیا نباشه ، تو یه جای دیگه دوباره همو می بینیم
نباید حتی یه قطـــــــره اشک ریخته شه
دوباره لبخند بزن ، همونی که وقت رفتن قلبمو دزدید
اینطـــــــوری هر جا که باشی می تونم پیدات می کنم
اگه دوباره همو دیدیم یه چیزو بهم قول بده
دیگه هیچ وقت اینطـــــــوری و اینهمه دردناک از هم دور نشیم و همو گم نکنیم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد