jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه آهنگ balloons - DBSK


balloons - DBSK

پینه دوز


ALL
تو دوران کودکیم
رویای یه بالون قرمز خوشگلو می دیدم که سوارش می شم و پرواز می کنم
وقتایی که یه بالون قرمز تو آسمون پرواز می کنه ،
قلبم خاطره های قشنگ قدیمیشو به یاد میاره

MAX

رویای کودکانه ی من
روندن یه بالون قرمز رنگ
و پرواز تو اوج آسمون بود

MICKY

من این رویای کوچیکو
فراموش کردمو رفتم سراغ زندگیم
چون دیگه براش زیادی بزرگ شده بودم

JUNSU

اما هنوز وقتی احساس بدبختی می کنم دلم می خواد مثل بچه ها
بدوئم این دوروبر و بازی کنم

JAE JOONG

دلم می خواد باز بالونو با آرزوهای کوچیکم پر کنم

ALL
تو دوران کودکیم
رویای یه بالون قرمز خوشگلو می دیدم که سوارش می شم و پرواز می کنم
وقتایی که یه بالون قرمز تو آسمون پرواز می کنه ،
قلبم خاطره های قشنگ قدیمیشو به یاد میاره

JAE JOONG

نمی دونم چرا وقتی نگام به آسمون میفته ،
گریه هام پایین می ریزن ؟
واسش جوابی ندارم

YUNHO

نمی فهمم چرا
وقتی بزرگ می شی و بالغ ،
بچگیاتو یادت می ره ؟

MICKY , MAX

یه وقتایی هست که دلم می خواد فقط پرواز کنم و برم تو اوج آسمون

JUNSU , YUNHO

با همون خاطره ها و رویاهای فراموش شده م

ALL
تو دوران کودکیم
رویای یه بالون قرمز خوشگلو می دیدم که سوارش می شم و پرواز می کنم
وقتایی که یه بالون قرمز تو آسمون پرواز می کنه ،
قلبم خاطره های قشنگ قدیمیشو به یاد میاره

MAX

با اینکه ازش گذشته

YUNHO

با اینکه فراموشش کردم

JAE JOONG

اما هنوز این رویا با پرواز یه بالون قرمز رنگ شدنی میشه و ادامه پیدا می کنه

ALL
تو دوران کودکیم
رویای یه بالون قرمزخوشگلو می دیدم که سوارش می شم و پرواز می کنم
وقتایی که یه بالون قرمز تو آسمون پرواز می کنه ،
قلبم خاطره های قشنگ قدیمیشو به یاد میاره


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد