jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه فارسی آهنگ DBSK - Hey! Dont Bring Me Down

DBSK - Hey! Dont Bring Me Down



پینه دوز
بهم میگی داری ولم می کنی بری ، میگی رابطــــــــــــــه مون تمومه
این حرفا همیشه منو بهم می ریزن
می دونم باز داری الکی بهونه می گیری
اما این کارات نظــرمو عوض نمی کنه
حالا تمومش کن ، صبر منو امتحان نکن
حرفات منو اذیت می کنن
چرا دخترا همیشه میخوان تو قید و بند بذارنت؟
مگه قلب پسرا به نظــرشون اینقدر بی ثباته؟
اگه همه چیز زندگی از قبل معلوم بود ، زندگی کسل کننده نمی شد ؟
هر روز از چیزای تکراری حرف زدن ، هر روز احساساتمونو از راههای تکراری نشون دادن خیلی مزخرفه
دارم بهت می گم هی ! منو خُردم نکن
از من همچین مردی نساز
یه مرد می دونه چطــــــــــــــوری عاشق باشه
مجبورم نکن انتخاب کنم
هی ! منو خُردم نکن
به اون پرنده های مهاجر دور و برت که فقطــــــــــــــ اسم مرد روشونه توجه نکن
فقطــــــــــــــ صب کن ببین کیه که تا تهش باهات می مونه
سعی نکن نگاهمو تغییر بدی
عشقمون نسبت به گذشته سرد شده
چرا اینهمه برام مهمی؟
هنوز اینو نمی دونی ؟
(اعتماد به نفسم داره از دست می ره)
حرفام دیگه انگار مفهوم نیستن
)واقعا نمی دونی ؟)
نمی دونی چرا دوستت دارم ؟
(اصلا ازش خبر نداری؟)
از سر تا نوک انگشتهای پات ، همه چیزت منو شیفته ت می کنه
درست عین یه مرغ انجیر خوار کنار درختش ، با توام و نمی خوام این عوض شه
لازمه هر روز از چیزای تکراری حرف بزنم؟ ، لازمه هر روز عین قبل نشونت بدم چه حسی دارم؟
دارم بهت می گم هی! منو تحقیرم نکن
از من همچین مردی نساز
یه مرد خودش می دونه چطــــــــــــــوری عاشق باشه
مجبورش نکن انتخاب کنه
هی! منو خُردم نکن
به اون پرنده های مهاجر دور و برت که فقطــــــــــــــ اسم مرد روشونه توجه نکن
فقطــــــــــــــ صب کن ببین کیه که تا آخرش باهات می مونه
هیچ وقت به حسی که بهت دارم شک نکن ، فقطــــــــــــــ بذار مراقبت باشم
به عشق یه دختر نیاز دارم ، اما خب این عشقو از تو می خوام
بدجنس نباش
تو از این دخترا نیستی
بذار دوستت داشته باشم
بهم عشق بورز ، اه یه کم بیشتر دوستم داشته باش
اون چشمها رو به بقیه ندوز
ازم یه مرد بی ارزش درست نکن
من یدختر می خوام ، من یه دختر می خوام ، من یه دختر می خوام (Yeah)
دارم بهت می گم هی ! منو خُردم نکناز من همچین مردی نساز
یه مرد خودش می دونه چطــــــــــــــوری عاشق باشه
مجبورم نکن انتخاب کنم
هی ! منو تحقیرم نکن
به اون پرنده های مهاجر دور و برت که فقطــــــــــــــ اسم مرد روشونه توجه نکن
فقطــــــــــــــ صب کن ببین کیه که تا آخرش باهات می مونه
دارم بهت می گم هی ! منو پایین نکش
از من همچین مردی نساز
یه مرد خودش می دونه چطــــــــــــــوری عاشق باشه
مجبورم نکن انتخاب کنم
هی ! منو خُردم نکن
به اون پرنده های مهاجر دور و برت که فقطــــــــــــــ اسم مرد روشونه توجه نکن
فقطــــــــــــــ صب کن ببین کیه که تا آخرش باهات می مونه
من یه دختر می خوام
من یه دختر می خوام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد