jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه ی فارسی آهنگ Xia Junsu (JYJ) – Rainy Eyes

Xia Junsu (JYJ) – Rainy Eyes

ترجمه از پینه دوز




Oh, rain is falling out the window
اه ، بیرون پنجره داره بارن می باره

Knocking on my heart, which you left
داره به قلبم ضربه می زنه که تو رفتی

In my room, your scent scatters without end
توی اتاقم ، عطـــر موندگارت پیچیده

Late at night, I get a phone call
نیمه شب یه تماس تلفنی داشتم

Maybe it’s you and tears suddenly fall
فکر کردم شاید تو باشی و بعد اشکام یهو پایین ریختن

I wish I could hear your voice just once
کاش می تونستم یه بار دیگه صداتو بشنوم

At least the sound of you breathing
حداقل صدای نفس کشیدنتو

I want to hear it tonight
دلم می خواد امشب صداشو بشنوم

I want you tonight
امشب می خوامت

I close my eyes and think of you
چشمامو می بندم و بهت فکر می کنم

I miss you tonight
امشب دلتنگتم

I want you tonight
امشب می خوامت

I open my mouth and say your name
لبامو باز می کنم و اسمتو به زبون میارم

Oh, there are raindrops welling up in my eyes
اه ، قطـــره های بارون دارن توی چشمام روون می شن

I love you so baby
خیلی عاشقتم عزیزم

I only have you
فقطـــ تو رو دارم

I can’t forget your number
نمی تونم شماره تو فراموش کنم

Without knowing, I press it again today
بی اینکه حواسم باشه ، دوباره شماره تو فشار می دم

Are you waiting like I am?
تو هم مثل من منتظـری؟

Or have you erased me?
یا داری پاکم می کنی ؟

I want to hear it tonight
دلم می خواد امشب صداشو بشنوم

I want you tonight
امشب می خوامت

I close my eyes and think of you
چشمامو می بندم و بهت فکر می کنم

I miss you tonight
امشب دلتنگتم

I want you tonight
امشب می خوامت

I open my mouth and say your name
لبامو باز می کنم و اسمتو به زبون میارم

She doesn’t know, never know
اون نمی دونه ، هرگز نمی فهمه

She doesn’t know, never know
اون نمی دونه ، هرگز نمی فهمه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد