jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

سلام

سلام

 

پانگاسمیدا!

 

پینه دوزم ......... با این امضا برای گروه های کره ای ترجمه و زیرنویس میذارم ... الان چند وقتیه با گروه دوستداشتنی JYJ  آشنا شدم و عاشقشونم

 

میخوام تو این وبلاگ از این گروه براتون ترجمه ی آهنگ و زیرنویس فارسی موزیک ویدیو و اجرای زنده بذارم ......... این اولین وبلاگمه و میخوام خاطره ی قشنگش با این گروه تو ذهن خودم و همه ی اونایی که بهش عشق می ورزن زنده بمونه ........ 



کپی از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع و مترجم امکان پذیره .........



نظرات 12 + ارسال نظر
بهروز یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 13:49 http://www.takserial.mihanblog.com

سلام لینک وبلاگتون رو تو وبلاگم گذاشتم
در ضمن وبلاگ بسیار زیبایی دارین
موفق باشین
www.takserial.mihanblog.com

ممنون .......

*Niayesh* جمعه 13 دی 1392 ساعت 22:36

چه وبلاگ مفیدی واقعا.
موفق باشی آجی.
جی وای جی فایتینگ...


مرسی

shoko چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 03:24

سلام وب خوبیه
رنگ سبز و دیدم یاده دبل اس افتادم
موفق باشی
فایتینگ

رنگش به خاطر اینه که من قبل اینکه یه *جی * باشم ، یه تریپل اسم ..... چقدر عالیه که اینهمه قشنگ حدس زدی ........ ممنون .......

پونیو سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 13:36

ااااااااااااااا آجی چی شد ؟ چرا کنسرتا نیست دیگه ؟

لینکاش مشکل داشت ... خیلیا اعتراض کرده بودن .. منم خودم آپشون نکرده بودم .. از یه جای دیگه گرفته بودم برای همین برشون داشتم ......

پونیو یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 06:33

وای آجی چه کردی خسته نباشی
با اینکه من همه این کنسرتا با شوکیس و ممبرشیپ رو داشتم ولی گل کاشتی که همه رو یه جا جمع کردی دستت طلا آجی

mahsa چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 09:44 http://jyj2.blogsky.com/

سلام عزیزم فوق العاده س اینجا لینکت کردم اگه دوست داشتی لوگو وبمو بذار تو وبت

مرسی عزیزم .گذاشتمش . منم وبتو خیلی دوست دارم ......

پونیو سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 21:30

سلامممممممممممم آجی
واقعا خسته نباشی من قبلا همه این اجراها و زیرنویس ها رو دانلود کردم دیگه نخواستم واسه هر کدومشون جدا نظر بدم اومد اینجا کلا بگم دستت طلا خیلی باحالی
تو این آهنگام از چرا عاشقت شدم با nine با stand by u خیلی خوشم می یاد واقعا قشنگن زیر نویس شمام زیباییش رو دو چندان کرده

مرسیییییییییییییییییییییییییی

پونیو دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 14:30

آجی آیا می دانستی از آلبوم the بچه ها فقط آهنگ های itsudatte kimi ni و get ready رو زیرنویس نکردی ؟
بله ما منتظر می مانیم تا زیرنویس شود روزی
با تشکر

از ائپولیش یه اجرای زنده دارم ... حتما زیرنویسش می کنم .............. دومیشم وقتی اجراشو دانلود کنم ، حتما ..........

پونیو یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 20:24

دوستم کجایی ؟ نیستی؟ نه اینجا نه انجمن نگران شدم خوبی؟ هی میام سر میزنم ببینم نظرات و تایید کردی میبینم خبری نیست دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتم

خوبم اما مسافرتم .. تا وقتی برگردم نمی رسم بیام فروم ...

پونیو دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 23:15

سلام بنفشه جونم اینم بگم ببخشیدا انقد پر روام ممنون میشم اگه بیشتر ویدئو با زیرنویس بزاری اینجوری بیشتر حال می ده بازم خیلی خیلی ممنون

سلام باشه عزیزم حتما بیشتر میذارم ............ بذار فصل امتحانا تموم بشه ........... میترکونم!!!

heaven دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 13:55

سلام اجی جون . تبریک تبریک
خسته نباشی . واقعا جای همچین وبی خالی بود . امیدوارم همه ترجمه های عالیت رو بتونیم اینجا داشته باشیم و حالا حالاها در کنار هم از دیدن فعالیت بچه های خوبمون و خوندن کارهای عالی شما لذت ببریم

ممنون عزیزم ...........

Helen یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 23:22

سلا بنفشه جون. وبلاگ جدید مبارکه
شما که رو هر کاری دست میزاری میترکونی
وبلاگت عالیه عزیزم ایشالله موفق باشی.
آجی میام بازم سر میزنم از اجراهای زنده شون تا میتونی بزار مخصوصاً جه جونگگگگگگگگگگگگ

کامسامیدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اگه مشکلی هم داشت بهم بگو ممنون میشم...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد