jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه ی آهنگ Xia Junsu (JYJ) – Fantasy

 

 

Xia Junsu (JYJ) – Fantasy

ترجمه از پینه دوز



قلبمو به تپش میندازه ، اینجا و اونجا ، دختر من
نفسمو بند میاره ، اینجا و اونجا ، دختر من
زیباترین دختر دنیا
دخترا دخترا دخترا دخترا
دخترا دخترا دخترا

وقتی 6 صبح از خواب پا میشم ،
حتی پیش از اینکه چشمامو باز کنم ، یه معمای شاد حل نشدنی توی ذهنم دارم
بلند می شم و بی اینکه حواسم باشه ، بهش فکر می کنم
اون خیلی جذابه ، اون همه ی چیزیه که ،
توی صندوق شماره یک آی پدم گذاشتم
به خاطــر شکل راه رفتن جذابش ... *اوه خدای من !*
و دوباره این کلمه رو تکرار می کنم
اون دختر منه

(اسمت چیه دختر جون)
تو با اون پاهای بلندت (eh ey)

(یه چیزی بهم بگو ، لعنت بهت دختر
هرجا بخوای یه پارتیه)

(خودت می دونی که دختر بازیم شدی
با دامن کوتاه یا نفس نفس زدنای جذاب
داری باهام بازی می کنی
از حالا دارم اینو بهت می گم دختر)

قلبمو به تپش میندازه ، اینجا و اونجا ، دختر من
نفسمو بند میاره ، اینجا و اونجا ، دختر من
زیباترین دختر دنیا
دخترا دخترا دخترا دخترا
دخترا دخترا دخترا

صبح زود پایین خیابون قدم می زنم
از اینجا و اونجا ، صداهای شیرین می شنوم
و تنها یه لبخند خوشگل
اون تو یه لحظـه نفسمو میگیره
اون خیلی جذابه
اون همه ی چیزیه که میخوام
بدنم فقطــ می تونه دنبالت بیاد
بذار عاشقت باشم
بذار همدیگرو بشناسیم

قلبمو به تپش میندازه ، اینجا و اونجا ، دختر من
نفسمو بند میاره ، اینجا و اونجا ، دختر من
زیباترین دختر دنیا
دخترا دخترا دخترا دخترا
دخترا دخترا دخترا
من از این جور دخترا خوشم میاد

بیا هرروزو با هم باشیم
من مثل *کیم و کانی* عاشقتم
خیلی به نرمی
میتونم تو دوست داشتنت از اونا خوش شانس تر باشم

قلبمو به تپش میندازه ، اینجا و اونجا ، دختر من
نفسمو بند میاره ، اینجا و اونجا ، دختر من
زیباترین دختر دنیا
دخترا دخترا دخترا دخترا
دخترا دخترا دخترا
من از این جور دخترا خوشم میاد

قلبمو به تپش میندازه ، اینجا و اونجا ، دختر من
نفسمو بند میاره ، اینجا و اونجا ، دختر من
زیباترین دختر دنیا
دخترا دخترا دخترا دخترا
دخترا دخترا دخترا
من از این جور دخترا خوشم میاد

قلبمو به تپش میندازه ، اینجا و اونجا ، دختر من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد