jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه ی فارسی آهنگ Xia Junsu (JYJ) – Don’t Leave

Xia Junsu (JYJ) – Don’t Leave





ترجمه از پینه دوز



می تونی صداشو بشنوی؟ می تونی ببینیش؟ قلب لرزان منو؟

این آخرشه ، دیگه هیچ وقت نمی بینمت

این واقعا دردناکه ، خیلی دردناکه

لبخند لرزانت هنوز توی قلبمه


با خاطــــــــــــره های گذشته مون که دارن پایین می ریزن ، خیس شدم


نرو ، نرو ، نرو ، ترکم نکن – چرا نتونستم این حرفا رو بهت بگم؟

به خاطــــــــــــر غرور ابلهانه م ، مثل یه نادون گذاشتم بری

نرو ، نرو ، نرو ، اینطــــــــــــوری نروی - اینا حرفایین که توی قلبم بازتاب پیدا می کنن

نتونستم بگمشون و اونا همینطــــــــــــور اطــــــــــــرافم باقی موندن


این یه رویاست ، نه؟ وقتی چشمامو باز کنم ، تو درست روبه رومی ، مگه نه؟


یه بار دیگه ، تو خاطــــــــــــره هام گم می شم و درهم میشکنم ، چیکار باید بکنم؟


نرو ، نرو ، نرو ، ترکم نکن – چرا نتونستم این حرفا رو بهت بگم؟

به خاطــــــــــــر غرور ابلهانه م ، مثل یه نادون گذاشتم بری

نرو ، نرو ، اینطــــــــــــوری نرو – اینا چیزایین که باید بگم

اینارو فریاد می زنم اما تو خیلی وقته که ازم دور شدی


حتی وقتی داشتی می رفتی نمی تونستم دنبالت بیام و جلوتو بگیرم

فقطــــــــــــ یه جا وایسادم ، حتی وقتی تو داشتی ازم دور می شدی ، حتی وقتی دیگه برنگشتی طــــــــــــرفم


نرو ، نرو ، از پیشم نرو


دوستت دارم ، دوستت دارم ، همینطــــــــــــوری عاشقتم – اینا حرفایین که دیگه نمی تونم بهت بگم

یه ابله مثل من تازه حالا می فهمه که تو همه چیز من بودی

نرو ، نرو ، اینطــــــــــــوری نرو – اینا کلماتین که توی قلبم پژواک پیدا می کنن

و توی پوچی آسمون پخش می شن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد