jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه ی فارسی آهنگXia Junsu (JYJ) Narration by Boom – Funny Song

 

Xia Junsu (JYJ) Narration by Boom – Funny Song

ترجمه از پینه دوز


این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ منکه فکر می کنم باحاله
این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ منکه فکر می کنم باحاله
این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟

من این آهنگو ساختم ، من ترانه شو نوشتم
این اهنگو نوشتم تا سرگرم کننده باشه
وقتی مردم بهش گوش می دن ، می خندن ، این درست نیست

اونا به اولین آلبومم خندیدن
تو به Taran هم خندیدی
این خیلی سخته ، معنیش چی می شه ؟ Tarantall ... چی؟

مثل همیشه ، ممکنه بازم بخندن
اما هیچکی نمی تونه جلومو بگیره (آهای تو)
من همون کاری رو می کنم که بهش باور دارم ، من همون کاری رو می کنم که می خوام
این چیزیه که این اهنگ درباره ش حرف می زنه
سعی نکن بفهمیش ، سعی نکن چیزی رو پیچیده ش کنی
دوباره بهت می گم
این اهنگ سرگرم کننده ست ، این آهنگ سرگرم کننده ست
چی؟ سرگرم کننده نیست؟ باشه ، پس بذار ورژن دومیشو شروع کنیم ، برو!

این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ منکه فکر می کنم باحاله
این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ منکه فکر می کنم باحاله
این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ (آه هیونگ!)

این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ منکه فکر می کنم باحاله
این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ حتی منم فکر می کنم باحاله
این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ سرگرم کننده نیست؟ (این وحشتناکه)

رفتم مکزیک ، روی استیج ایستادم
به سختی نفس می کشیدم
دیشب بد خوابیده بودم؟ کاب.س شبانه داشتم؟ یا پیر شدم؟ ( جونسو ، حالت خوبه؟)
بعد از خوندن * Set Me Free * گفتم کارم خوب نبود
نفسم گرفت ، فکر کردم دارم می میرم ، ماسک اکسیژنم کجاست؟
و درو باز کردی و اومدی تو ، Jaeduk hyung نگاهم کرد و خندید
چی شده؟ با تاسف نگام کرد و گفت
(جونسو اینجا بالاتر از کوههای هانلاست ) چند متر؟ (2240 متر)
چی؟ 2240 متر؟

این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ منکه فکر می کنم باحاله
این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ منکه فکر می کنم باحاله
این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟

این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ منکه فکر می کنم باحاله
این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ منکه فکر می کنم باحاله
این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟

(این آهنگ سرگرم کننده نیست؟ سلام من بومم
حدس بزنین چرا توی آهنگ جونسوام؟
این آهنگ عین منه
فقطــ بهش گوش کنین ، این آهنگ استرستونو از بین می بره)

از کــــــره تا لس آنجلس ، راه درازیه ، حدود 11 ساعت
تو فرودگاهم برای رفتن به مکزیک 6 ساعت منتظـــر موندم
(این دیگه چه کوفتیه)
این زمانی بود که برای سوار شدن صرف کردم
اما اونا گفتن باید 5 ساعت دیگه م منتظـــر بمونم
لعنتش کنن ، .... ، برای 5 ساعت دیگه هم منتظـــر مونم و تا آخرش رفتم

آماده ی پرواز شدیم ، بالاخره! ، از پله های هواپیما بالا رفتیم اما هواپیما دوباره وایساد ، چی شده؟
(سلام به همگی ، احتمالا همتون نگران شدید درسته؟ یه پرنده توی پروانه ی هواپیما پرواز کرده و به خاطــر همین پروازمون تا فردا به تاخیر میفته)

این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ منکه فکر می کنم باحاله
این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ منکه فکر می کنم باحاله
این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟

این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ منکه فکر می کنم باحاله
این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ منکه فکر می کنم باحاله
این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟ این آهنگ باحال نیست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد