jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه ی فارسی آهنگ Xia Junsu (JYJ) – I’m In Love

Xia Junsu (JYJ) – I’m In Love


ترجمه از پینه دوز
.


یه سال دیگه گذشت ، زمان به سرعت سپری می شه
روزهام از پی هم سپری می شن
با خاطــــــــره هایی که با گذر زمان رنگ می بازن تنها موندم

اما عجیبه ، با اینکه برام دردناکه اما هنوز نگهش داشتم
نمی تونم حلقه مو از دستم بیرون بیارم ، نمی تونم تو رو از قلبم بیرون بکشم

یه چیزیه شبیه عشق؟ نه ، یه چیزیه شبیه اشک ؟ نه ، یه چیزیه شبیه اشتیاق؟ نه ، اینو ازم انتظــــار نداشته باش
یه آهنگ می سازم ، نه بی فایده ست ، اینطــــــــوری سعی کنم توی خودم نگهش دارم ، نه ، هیچی نمی دونم جز اینکه حس می کنم عاشقم

عاشقم

صبح زود بیدار شدم ، تنهام
حلقه مو از دست چپم بیرون آوردم اما هنوز نمی تونم تو رو از قلبم بیرون بیارم

یه چیزیه شبیه عشق؟ نه ، یه چیزیه شبیه اشک ؟ نه ، یه چیزیه شبیه اشتیاق؟ نه ، اینو ازم انتظــــار نداشته باش
یه آهنگ می سازم ، نه بی فایده ست ، اینطــــــــوری سعی کنم توی خودم نگهش دارم ، نه ، هیچی نمی دونم جز اینکه حس می کنم عاشقم

به صدای قدمهای بیرون اتاقم گوش می کنم ، شاید تویی؟ همونطــــــــور که بیرون می دوم اسمتو فریاد می زنم
اما توی خیابون فقطــــــــ عطــــــــر چمنیه که شبیه بوی توئه و این منو به گریه میندازه

یه چیزیه شبیه عشق؟ نه ، یه چیزیه شبیه اشک ؟ نه ، یه چیزیه شبیه اشتیاق؟ نه ، اینو ازم انتظــــار نداشته باش
یه آهنگ می سازم ، نه بی فایده ست ، اینطــــــــوری سعی کنم توی خودم نگهش دارم ، نه ، هیچی نمی دونم

یه چیزیه شبیه عشق؟ نه ، یه چیزیه شبیه اشک ؟ نه ، یه چیزیه شبیه اشتیاق؟ نه ، اینو ازم انتظــــار نداشته باش
یه آهنگ می سازم ، نه بی فایده ست ، اینطــــــــوری سعی کنم توی خودم نگهش دارم ، نه ، هیچی نمی دونم جز اینکه حس می کنم عاشقم

عاشقم ، عاشقم ، عاشقم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد