jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه ی فارسی آهنگ Kim jae joong (of JYJ) – Modem Beat


 

  
 

Kim jae joong (of JYJ) – Modem Beat

 


 

Lyrics: Kim Jaejoong, TAKURO


ترجمه از پینه دوز





 

 خورشید به گرمی و داغ

وجودمو ذوب می کنه ، آه آره

 

باهام برقص

شبیه تابش همیشگی آفتاب ،

همیشه لذت بخشی

دارم گرفتار اون لبخندت می شم توی این بعد ازظهر ، آره

 

لبخند از روی لبای بسته م دور نمی شه

نور آفتاب رو نوک بینیم می تابه

نمی تونم از پیشت برم ، همینطور کنارت مرددم

نور ماه من اه آره

 

بی دلیل گرفتارخیالت شدم

این لحظه شبیه یه نقاشیه قشنگه

یه ضرباهنگ منظم

 

باهام برقص

میخوام عشقو از بین این شکسته های نور دریافت کنم

روی اون چشمای شرم زده ت ، رنگین کمانی از نوره ، دلم میخواد روی این جاده بدوم

بعد اونجا بشه یه استیج تازه برامون

ته این جاده ای که داریم بهش نزدیک می شیم ،

شبیه تابش درخشنده ی آفتاب ، روشنه

 

حتی صداها به گریه دراومدن

صدای بارون آخره تابستونه

خورشید داره غروب می کنه ، اه آره

غماتو دور بریزو نگاهت به فردا باشه

ماه درومده ، اه آره

 

رنجیدگی هاتو دور بریز و دیواری رو که سر راهته درهم بشکن

و پابرهنه به سمت فردا برو

بی پرواتر از هر کس دیگه ای

یه ضرباهنگ منظم

 

خورشید به گرمی و داغ

وجودمو ذوب می کنه ، آه آره

 

باهام برقص

میخوام عشقو از بین این شکسته های نور دریافت کنم

روی اون چشمای شرم زده ت ، رنگین کمانی از نوره ، دلم میخواد روی این جاده بدوم

بعد اونجا بشه یه استیج تازه برامون

ته این جاده ای که داریم بهش نزدیک می شیم ، ترجمه ها ترجمه-ها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد