jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

موزیک ویدیوی XIA Junsu (JYJ) - Intoxication با زیـــرنویس فارسی



 



 

موزیک ویدیوی Xia Junsu – Intoxication با زیـــر نو یس فارسی



İmage




Download


ساب

ترجمه از پینه دوز
منبع فروم هواداران jyj



İmage


نظرات 2 + ارسال نظر
LJG چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 01:08 http://www.leejoongi-fans.com/

سلام سلام ...چووووکائه برا وب جدیدتون
امیدوارم خیلی زود پر بازدید بشه بقول مامان بزرگم چرخش واستون بچرخه
ما رو اد کنید ...ادتون میکنیم

ادتون کردیم ....... ادمون کنید ...... خواهش.....
ممنون بابت تبریکت عزیزم .... منتظرت بودم یه عالمه ... هر روز ......

پونیو سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 18:10

ای وای من دیونه این آهنگم خیلی خیلی دوسش دارم اصلا خیلی باحاله هر چی گوش میدم سیر نمی شم یادمه دوستم اولین خواسته ای که از شما داشتم تو کی پاپ این بود که این ویدئو رو زیرنویس کنید وقتی زیرنویس کردید من آی خوشحال شدم اصلا دلم شاد شد خدا دلتو شاد کنه دله منو شاد کردی

یادمه تو کی پاپ یکی درخواستش کرده بود اما متوجه نبودم شمایی ... خوشحالم خوشت اومد ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد