jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه ی آهنگ XIA (Kim Junsu) of JYJ – I Love You

XIA (Kim Junsu) of JYJ – I Love You 

 


ترجمه از پینه دوز

ترجمه ی آهنگی که برای سریال  Empress Ki  خونده


 

 XIA (Kim Junsu) of JYJ – I Love You 

 


ترجمه از پینه دوز

ترجمه ی آهنگی که برای سریال  Empress Ki  خونده



نمی تونی نگام کنی؟


نمی تونی دوستم داشته باشی؟


روزی که اومدی پیشم ،


قلبم از تپیدن ایستاد و چشمام کور شدن



همیشه فقط به یه جا نگاه می کنی


همیشه وانمود می کنی قلبمو نمیشناسی


با اینکه با قدمهای آرومم از پشت سر تعقیبت می کنم ،

 

مدام می ترسم که تو دو قدم ازم دورتر بشم

 


عشق برام یه کلمه ی غمبار دیوونه کننده ست


حتی با اینکه قلبمو به درد میاره ، می خوام دردی رو که این کلمه بهم می ده تحمل کنم


حتی اگه روزهام تو گریه سپری شن و قلبم بشکنه ،


می خوام حرفی رو که نتونستم به زبون بیارمو بگم ، دوستت دارم

 


همیشه بهت نگاه می کنم


همیشه اسمتو صدا می کنم


عشق کلمه ایه که گفتنش سخته


می ترسم از پیشم فرار کنه به خاطر همینه که با اشکام به زبون میارمش

 


عشق برام یه کلمه ی غمبار دیوونه کننده ست


حتی با اینکه قلبمو به درد میاره ، می خوام ابن کلمه رو تحمل کنم


حتی اگه روزهام تو گریه سپری شن و قابم بشکنه ،


می خوام حرفی رو که نتونستم به زبون بیارمو بگم ، دوستت دارم



چقدر دیگه باید به خاطرت گریه کنم تا احساس قلبمو بفهمی؟


نمی تونم بدون تو ادامه بدم ، حتی یه روز دیگه م بی تو نمی تونم


آخرین کَس من تویی

نظرات 5 + ارسال نظر
xia mozhgan جمعه 29 آذر 1392 ساعت 14:27

من این اهنگو دانلود کردم ولی هنوز گوش نکردم اما ترجمش خیلی قشنگ بود پس برم اینو گوش کنم مررررررررررسی خسته نباشی


مرسی
خوشحالم که خوشت اومد

narges پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 18:00 http://koreanboysandgirls5.mihanblog.com

جونسو خیلی این آهنگو قشنگ خونده
مرسی عزیزم

هنوز فرصت نکردم بهش گوش بدم ... قلبم از انتظارش تو دهنمه!...

narges پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 17:59 http://koreanboysandgirls5.mihanblog.com

وااای این وب شماس ؟؟ من زیاد میام انجمن و بهترین بخش انجمن از نظر من ترجمه های شماس
منم به شدت jyj رو میدوستم و طرفدار سرسخت پارک یوچانم

مرسی عزیزم ........... خوشحالم که دوتشون داری ... سعی می کنم از میکی بیشتر بذارم ...

پونیو سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 13:55

دوستم چیزه دیگه نمی خوای نه جانه من رودربایسی نکنیا بگو
چشممممممممممممممممم اینجا نظر میدیم اونجا اعتبار میدیم اشانتیون ماچم میدیم به دوستمون

عاشق همین خوبیاتم دیگه ...

پونیو دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 21:06

آجی من الان دچار دوگانگی ارزش شدم نمی دونم اینجا نظر بدم اونجا تو انجمن نظر بدم کجا شما دوست داری من اونجا نظر بدم

هر دو جا نذر بده!...
اما اینجا بیشتر نظر بده و اونجا بیشتر اعتبار بذار ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد