jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه ی فارسی آهنگ Xia Junsu (of JYJ) - No Gain




لطفا به ادامه ی مطلب برید


 

 

 

Xia Junsu (of JYJ) - No Gain

 

 

ترجمه از پینه دوز

منبع : jyj farsi sub



 

I forget everything for a moment and pause

همه چیزو برای یه لحظه فراموش میکنم و مکث می کنم

 

I look back into the memories I received from you

به خاطرات پشت سرم نگاه میکنم و به تو میرسم

 

I want to make you listen to the fireworks in my heart that I've forgotten for a while

میخوام به کلمات سوزناک توی قلبم که مدتها بود از یاد برده بودمشون ، گوش کنی

 

I guess the visits in my heart are getting narrower

احساس میکنم قلبم داره به هم فشرده می شه

 

What to do? I'm sorry but I guess you're growing farther away from me

چیکار کنم؟ متاسفم اما احساس میکنم تو ازم خیلی دور شدی

 

I found a different love in place of the precious memories

اون خاطره های ارزشمند حتی با پیدا شدن یه عشق دیگه هم از بین نمی رن

 

I guess I'm trying to erase your scent

عطرت از تو ذهنم پاک نمی شه

 

* Baby, even if I have someone new, I can never forget you

عزیزم ، حتی اگه یه ادم تازه بیاد تو زندگیم ، هرگز نمیتونم فراموشت کنم

 

Baby you know I can’t forget

عزیزم میدونی نمیتونم فراموشت کنم

 

If I get drunk and call you and tell you that I love you

اگه برم مست کنم و بهت زنگ بزنم و بگم که دوستت دارم

 

You just need to only listen

فقط کافیه بهم گوش کنی

 

If you are thinking of me girl, call my name

اگه داری به من فکر میکنی دختر ، اسممو صدا کن

 

That's all I need even if I'm with a different girl

این همه ی چیزیه که من لازم دارم حتی اگه با یه دختر دیگه باشم

 

 

Baby girl Baby girl Baby girl Baby gir

دختر عزیز دختر عزیز دختر عزیز دختر عزیز

 

Maybe I only thought of myself too much

شاید من فقط به خودم فکر میکردم

 

There's nothing that I did for you

هیچ کاری نیست که برات انجام داده باشم

 

But I was only sad and for that, I'm embarrassed

اما حالا به خاطرش غمگین و پشیمونم

 

Maybe that's why I'm being like this now

شاید به خاطر همینه که حالا اینجوریم

 

I try to make some other excuse by meeting someone new

سعی میکنم با قرار گذاشتن با دخترای دیگه واسه خودم یه بهانه س تازه درست کنم

 

A happy girl and me - but this isn't it

یه دختر شاد و من – اما بی فایده ست

 

* Baby, even if I have someone new, I can never forget you

عزیزم ، حتی اگه یه ادم تازه بیاد تو زندگیم ، هرگز نمیتونم فراموشت کنم

 

Baby you know I can’t forget

عزیزم میدونی نمیتونم فراموشت کنم

 

If I get drunk and call you and tell you that I love you

اگه برم مست کنم و بهت زنگ بزنم و بگم که دوستت دارم

 

You just need to only listen

فقط کافیه بهم گوش کنی

 

If you are thinking of me girl, call my name

اگه داری به من فکر میکنی دختر ، اسممو صدا کن

 

That's all I need even if I'm with a different girl

این همه ی چیزیه که من لازم دارم حتی اگه با یه دختر دیگه باشم

 

Baby girl Baby girl Baby girl Baby girl

ترجمه ها ترجمه-ها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد