jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

اجرای زنده ی آهنگ Park Yoochun - I Love You با زیرنویس فارسی



نظرات 4 + ارسال نظر
باران دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 19:28

دوستم این لینک اجراش چرا باز نمیشه ؟

لینک اجراشو دوباره به صورت جوین شده گذاشتم .. امیدوارم کمکتون کنه . ...

تانیا شنبه 21 دی 1392 ساعت 16:16

وای میکی میکی داری با قلب من چیکار می کنی
مرسی مرسی مرسی

نمی دونم جرا همه به این اجراش گیر می دن؟!... خیلی قشنگه که ... موقع تماشاش دستتونو بگیرین جلوی صورتتون و از لای انگشتا فقط به میکی نگاه کنین .... خوشحالم که خوشتون اومد ...

shoko چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 03:10

من این استایلشو خیلی دوس دارم جذاب و مردونه

آره هم خیلی خوشگل و مردونه ست هم اینکه خیلی قشنگ خونده و اجراش کرده ............ این آهنگش واقعا تکه

پونیو سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 11:21

خواهش می کنم آجی کاری نکردم باز اگه اجرایی هست بهم خبر بده دستت گله شما درد نکنه بابت زیرنویس

امروز get ready رو دانلود کردم (یه ساعتم نمی شه) .... خیلی قشنگ بود
وای اصلا حرف نداشت
زود ترجمه و زیرنویسش می کنم ... نمی دونم کی می رسم اما یکی از الویتامه
فعلا که چیزی نیست ... بیشتر ترجیح می دم خودم دانلود کنم که زیرنویسو بهش بچسبونم اما اگه چیزی بود حتما بهت می گم
راستی ممنون بابت اون عکس که برای دیوار پروفایلم گذاشتی .. راستش چند بار امتحانش کردم اما نمی دونم چرا اصلا باز نمی شد ، منم دوباره همون قبلی رو گذاشتم اما ممنون که به فکر بودی برام خیلی با ارزش بود کارت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد