jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

موزیک ویدیوی timeless love با زیرنویس فارسی

موزیک ویدیوی timeless love  با زیرنویس فارسی


MV


sub


ترجمه و زیرنویس از پینه دوز



منبع موزیک ویدیو فروم کی پاپ هستش

زیر نویسش به صورت rar هستش .. مثل زیرنویسای آریرانگ و باید از حالت rar بیرون بیاریدش

چون تو این موزیک ویدیو هر دو پارت با همن .. یه زیرنویس مخصوص این موزیک ویدیو هستش ... اما برای دوستای عزیزی هم که موزیک ویدیوشو تو پارتای جدا دارن هم زیرنویسشو گذاشتم که تو فولدر همین زیرنویس قرار گرفته کافیه زیرنویسشو دانلود کنید و هر دو مدل زیرنویس توش هست .. خودم که عاشق آهنگشم


ببخشید فعلا موزیک ویدیوشو با همین حجم دارم . اما خدا بخواد به زودی یه اجرای زنده ی خوشگل ازش زیرنویس می کنم و می ذارم



نظرات 5 + ارسال نظر
تانیا شنبه 21 دی 1392 ساعت 16:15

وای مرسی
چه وبلاگ خوبی داریعاشقش شدم امیدوارم همینطور به کار خوبت ادامه بدی

خدا بخواد حالا حالا ها هستم ... ممنون

پونیو چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 21:14

آججیییییییییییییی می بینم که همه عاشق این آهنگن
منم اعتراف می کنم که این آهنگو خیلی می دوستم
موزیک ویدئوشم اشکه آدمو درمیاره ای خداااااااااااا

منم خیلی دوسش دارم ......

shoko چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 03:15

من عاشق این موزیک ویدئو هستم واقعا اشک آدمو در میاره اجرای زنده اش هم عالیه
انصافا صدای دختره هم خیلی خوبه صدای خودش و جونسو بهم میومدن . دوست دارم تکی اینو بخونه

منم خیلی دوست دارم یه بار تکی بخونه
فکر کنم اگه جونسو تکی بخونه دیگه گریه مون بند نیاد
خود موزیک ویدیوشم موضوع قشنگی داشت ......... شیوون توش خیلی ناز بود

الهام سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 18:31

سلاااااااااااااام عزیزم
دست گلت دردنکنه
من بدوم برم دان کنم که دو روزه شبا خوابم نمیبره....
واقعا دست گلت دردنکنه
خیلی خیلی ممنون که انقدر زود گذاشتیش

کاری نکردم عزیزدلم

پ سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 17:16

یادته وقتی اولین بار بهش گوش دادیم چقدر گریه کردیم!؟تو هنوزم گریه ت می گیره اما نمی دونم چرا من دیگه به راحتیا گریه م در نمیاد؟!!!
داشتم فکر می کردم چرا این موزیک ویدیو رو نمی ذاری؟ جاش خالی بود. خیلی دوسش دارم.آهنگش خیلی قشنگه. کاش جونسو یه بار دیگه این آهنگو تکی می خوند

خودمم خیلی دلم می خواد تکی بخوندش ....... فکر می کنی بشه؟ ... اصل آهنگش برای اون دختره بود ، ممکنه جونسو بخواد باز خوانیش کنه؟........ وای دلم می خواد
آره چقد گریه کردیم من حتی موقع ترجمه و زیرنویسشم گریه کردم موقع ترجمه ش یادمه شب بود و خونه ساکت بود و من هرجمله شو که ترجمه و زیرنویس می کردم اشک می ریختم!! ... مخصوصا صدای جونسو خیی غم داشت ... خشی که تو دوره ی بلوغ رو صداش افتاد غم خیلی قشنگی به صداش داده ........... وای من عاشقشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد