jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

اجرای زنده ی آهنگ micky - your empty seat با زیرنویس فارسی

همون آهنگ زیبایی که میکی تو سریال میس ریپلیی (زن شیاد) خوند ... هیچ وقت از گوش دادن بهش سیر نشدم . عاشق این آهنگم .. میکی این اجرا رو تو membership 2012 خوند و در ادامه ی همه ی اون کارای غجیبش تو تمام طول اجرا و حتی فن میتینگ عینک آفتابیشو برنداشت!



برای دانلود اجرا برید به ادامه ی مطلب لطفا


 

 


اجرا همراه با زیرنویس



ترجمه و زیرنویس از پینه دوز

منبع : jyj farsi sub



نظرات 5 + ارسال نظر
تانیا شنبه 21 دی 1392 ساعت 16:12

وای من عاشق این آهنگم مرسی بابت زیرنویس خوبت

خواهش می کنم عزیزدلم

الهام جمعه 20 دی 1392 ساعت 13:17

دان کردم عجیجم
دست گلت دردنکنه

امیدوارم خوشت اومده باشه .....

الهام جمعه 20 دی 1392 ساعت 13:16

دان کردم عجیجم
دست گلت دردنکنه

shoko پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 03:29

میکی اینو عالی خوند یه صدای لطیف و پر احساس
وقتی تو سریال واسه دختره خوند اینجوری شده بودم

منم از دختره خیلی بدم میومد ........ اما میکی خیلی ماه بود .... این آهنگو هم خیلی قشنگ خوند ........

پ چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 15:21

این همون اجرایی نیست که قبلا برام زیرنویس کرده بودی؟
فقط اونو تو یه کنسرت خونده بود انگار ، نه؟
این یکی هم خیلی قشنگ بود مرسی

آره همونه . برای من اون اجرا پرید ... با اینکه فن کم بود اما خیلی دوسش داشتم ... اولین آهنگی بود که او میکی زیرنویس می کردم ... خیلی قشنگ بود ........ راست میگی اینم خیلی خوبه ... میکی این آهنگو خیلی خوشگل خونده ........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد