jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

اجرای زنده ی آهنگ Junsu - Intoxication با زیـــر نو یس فارسی

Kim Junsu Intoxication LIVE - Korean Version persian sub

İmage


اجرای زنده همراه با زیرنویس
53 مگ

ترجمه و زیـــر نو یس از پینه دوز
منبع jyj faesi sub

نظرات 1 + ارسال نظر
پ جمعه 20 دی 1392 ساعت 10:05

من عاشق این اجراشم یعنی وقتی دستاشو باز می کنه و فریاد می زنه یه حالی می شم
خیلی قشنگه
راستش یه آهنگ دیگه م تو این موزیکال کنسرتش خونده اسمش چی بود؟! الان یادم نیست تو اسمش سایه داشت shodow اگه تونستی اونو هم زیرنویس کن یه آهنگم هست اسمش *وقتی دلم بخواد برقصمه* خیلی قشنگع جونسو توش جیگریه اونو همیساز عزیزدل که سازت خوب سازیه!
خب زیاد که نشد ، نه؟!
می دونی که دوست دارم؟!اگه نه بیام یه یادآوری کنم!؟

می دونم دوسم داری ... نمی خواد یادم بیاری ...
فعلا تو مود جه جونگم ... اونارو هم میذارم یکیشو دارم یکیشو هم می دونم منظورت کدومه میذارم ......... امروز چند تا اجرا زیرنویس کردم که در طول هفته ی آینده می ذارم تو وب ............ از هفته ی بعد می رم سراغ جیگر یه دونه خودم ...........
ننه زیاد نشد ... از پیشنهادا استقبال می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد