jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه ی فارسی آهنگ Xiah Junsu Beautiful Thing

برای دیدن ترجمه لطفا به ادامه ی مطلب برید


به زودی اجرای زنده ی این آهنگو با زیرنویس فارسی براتون میذارم


 

 



Xiah Junsu Beautiful Thing

ترجمه از پینه دوز

JYJ FARSI SUB

İmage


این احساس مثل یه چیز زیباست

زیر سایه ی ماه


باد توی گوشم نجوا می کنه

داره منو به کجا می کشه؟

تاریکی رو به روشنایی تبدیل میکنه ،

روحی که داره رو ابرا راه میره

پیش از اینکه بیاد پایین و منو پیدا کنه ،

به ارومی با شب پر می شه و به خواب می ره


زمان عشق ،
 
 آه ... توی زندگیم ،

کی از راه می رسه؟


این دنیایی که توش زندگی می کنم هیچ چیز زیبایی نداره

برای کسی که می خواد چیزی توی زندگی دنیاییش بدونه

دنیا از یه سفر هم کوتاهتره

با وجود اینکه فصلای جدید دوباره میان اما

رودخونه ی زمان همچنان جاریه

و نور زندگی رفته رفته کمتر می شه

تنهاخاطــرات باقی می مونن


من برای هر روزم ممنونم

دستامو تو هم میذارم و دعا میکنم

تمام چیزهایی که توی دروغ پنهان شدین

خواهش می کنم ، می شه منم عاشق بشم ؟؟؟



It's feel like beautiful thing
tare kurim-ja a-rae son na
kwit-kaye maem-donun param / narurodiro teryo-kalkka

hayah-ke pammul yuyonghadut, kurumul konnun yong-hon
saeb-yogi chacha-ul ttae-kkaji, pami chamdul ttae-kkaji

Time of love, Oh... naye salme
horak-dwen narun onje-il-kka

i sesang ku o-tton kotdo arum-dabchi ma-nhun gon opso
salmun modun-kol ara kagiye-(nun) nomu chal-beun yo-haeng-in-gol

kyo-jorun tto oget-chiman, shigane kangdo hullo
hwimihan sesang bichun kiyongman twego

harurul nan kamsahamyo chagun kidoye sonul mowa
kojise kalyochin modun-kosul saranghage hasoso

İmage

نظرات 10 + ارسال نظر
shoko دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 01:27

عالی بود

مرسی

پونیو یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 06:08

چشم مراقبه خودم هستم ولی محض اطلاع آجی باید بگم بارون نیومده بود و شهرداری عزیز آب رو باز کرده راه افتاده بود تو خیابون ساعت 2 نصفه شب یعنی شب قدر بود ماهم داشتیم با سرعت می رفتیم این طوری شد خدا به مامان و بابام رحم کرد نیست که آخه یدوووووووووونم من میمردم تنها می شدن

خدا به منم رحم کرد ... آخه بی تو من چیکار می کردم ... ؟
دوستت دارم ....

پونیو شنبه 28 دی 1392 ساعت 22:22

وای آجی اره در مورد اون تصادف وحشتناک ونشون شنیدم فقط می دونستم یونو گردنش خیلی بد آسیب دیده بود ولی بقیه رو نمی دونستم چی شدن آخی الهی جونسویااااا
حالا آجی بزار اینو بگم اون شبی که داشتم در مورد تصادف این ونشون چند تا ویدئو می دیدم که تو خبرا داشتن می گفتن الحق که ون داغون شده بودا شانس آوردن زنده موندن همون شب داشتم می رفتم دنبال مامانم سره پیچ زمین خیس بود ماشینم لیز خورد یه بار خوردم به جدول اینور خیابون یه بار به جدول اونور خیابون ماشینم داغون شد با یدک کش بردن کمربندم نبسته بودم دماغم خورد تو فرمون آی خون اومد آجییییییی


مراقب خودت باش ............ چرا وقتی بارونیه و فکرت اینطوری مشغوله رانندگی می کنی؟ ...
دوستت دارم

پونیو شنبه 28 دی 1392 ساعت 18:52

آجی ببخشید من نظرهارو خوندم در مورد تصادف جونسو نوشته بودید ولی من کلیپی که ماله اون کنسرته ژاپن هستش که رو ویلچره رو دیدم باهاش مصاحبه کردن خودش می گه موقع رقص survivor پاش آسیب دیده و بعدش رو ویلچره بوده
نمی دونستم تصادف کرده

خوندن نطرا که ایرادی نداره عزیزدلم ... نظرام یه بخشی از خوندنیهای وبلاگن که توش دونستنیهامونو به اشتراک می ذاریم ... راستش منم در مورد حادثه ای که برای جونسو اتفاق افتاده خیلی چیزا شنیدم .. یه بارش می دونم به خاطر تصادفشه ... احتمالا اتفاقی که تو رقص براش افتاده یه حادثه ی دیگه ست ... خیلی غصه خوردم .. عسلکم چقدر اذیت شده ...
تصادفش خیلی بد بود همشم تقصیر راننده ی ونی بود که پسرا توش بودن .. همشونم خیلی جدی آسیب دیدن .. گردن یونهو که داغون شده بود .. پاهای جونسو هم شکست ..

الهام شنبه 28 دی 1392 ساعت 11:57

سلام عزیزم
خسته نباشی
مثل همیشه عالی بود.

مرسی

noonashinee جمعه 27 دی 1392 ساعت 23:42

آره عزیزم تصادف کرد و پاش آسیب دید. همون زمان هم کنسرت داشتن جونسو هم آهنگارو با همون صدای دوست داشتنی روی ویلچر اجرا میکنم. من چندتا فن کم ازش دیدم اونا هم کیفیت خوبی نداشتن .
تو یکی از اجراها هم از روی ویلچرش چند لحظه بلند میشه. اجراهاش ناراحت کنندس
منم کیم همون جونگ رو دوست دارم اما مامانم بیشتر ازش خوشش میاد
راستی هیون دوست صمیمی ججونگه

آخی .................
عکسای اون اجرا که از روی ویلچرش بلند می شه رو دیدم ... یه تیشرت روشن تنش بود .. اجراشم bolero بود ...........
میدونم با هم دوستن .. اینکه با میکی دوسته و با جونسو هم تو یه تیم فوتبالنو می دونم .. هیون تو یکی از موزیک ویوئوهاش از ماشین میکی استفاده کرد ........
به مامانت بگو سلیقه ش حرف نداره ...
مرسی عزیزدلم ...........

noonashinee جمعه 27 دی 1392 ساعت 21:16

آره اجی جونسو تو اجرای خیلییییی کوچولو و نازه از همون اول تو این گروه جونسو رو خیلی دوست داشتم. کلی هم برنامه که مال 2005 تا 2009 از گروه شون دارم تا قبل جداییشون بعد جدایی هم همش دنبال jyj هستم به عشق جونسو از وقتی هم فهمیدم امسال میر سربازی افسردگی گرفتم
مرسی عزیزم. اگر چیزی خواستی بگو من کلی اطلاعات ازشون دارم ^^

منم از اینکه می ره سربازی دلم می گیره ..
من تریپل اسم ... عاشق لیدر دبل اسام اما جونسو رو هم خیلی دوست دارم .. تازه دارم کشفش می کنم .. تازه دارم یاد می گیرم چقدر لوس و دوستداشتنیه .. .. آروم آروم دارم میشناسمش ...
حالا که همه چیزو ازشون می دونی درمورد اون تصادفی که باعث شد پاهای جونسو بشکنه چیزی نمی دونی؟... شنیدم با همون پای شکسته چند تا اجرا هم داشته ... درسته؟.. می دونی چه اجراهایی بودن ... ؟

noonashinee جمعه 27 دی 1392 ساعت 08:49

این آهنگ فوق زیباست این آهنگ مینی سریال تعطیلات dbsk هستش قسمت 2
عاشق این اهنگم
مرسی عزیزم منتظر اجرای فوق العاده جونسو با زیرنویس زیبات هستم


خوشحالم خوشت اومد عزیزدلم ... چشم .. این چند روز یه کم سرم شلوغ بود سعی می کنم زوده زود بذارمش .. اجراشو دانلود کردم اما باید برای زمانبندیش فرصت کنم ... جونسو خیلی کوچولو و ناز بود .. ای جانم ..
چشم زود می ذارمش...

هیلار جمعه 27 دی 1392 ساعت 03:57

سلام ابجی خوبی؟؟؟ ابجی دیگه کی پاپ نمیای؟؟؟ متن توی تقدیمی هات نگرانم کرد

سلام هیلار جونم ... دلم برات یه ذره شده بود ... دیدم مدیر شدی اما کی پاپ همش فلفلی می شد منم نتونستم بیام تبریک بگم ... آره دیگه اونجا پست نمی ذارم ... گاهی میام ترجمه های قدیمیو بر می دارم اما دیگه فعالیت نمی کنم .... یادداشت تو تقدیمیا *خداحافظی* بود ... از اوایل پاییز دیگه اونجا فعال نیستم .. الان تو فروم هوادارای jyj هستم و اینجا ...
باز پیشم بیا عزیزدلم .. دلم برای همه ی خاطره های مشترک تریپل اسیمون تنگه تنگه ....

پونیو پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 22:09

آخییییییییییی آجی خیلی قشنگ بود به خصوص قسمته آخرش میشه عاشق بشم ؟
دستت درد نکنه آجی بوس بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد