jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

دانــ ـــلــ ـود کنسرت TARANTALLEGRA - Xia Junsu با زیـــر نو یس فارسی

DVD - XIA 1ST ASIA TOUR CONCERT 'TARANTALLEGRA' Complete

İmage


  
برای دانلو.د کنسرت و زیرنویسش لطفا به ادامه ی مطلب برید ..

  


Title: XIA 1ST ASIA TOUR CONCERT 'TARANTALLEGRA' DVD
Artist: XIA JUNSU (JYJ)
Subtitles: English
Tracklist:

Disc 1 - XIA’s Concert in Korea
01. Breath
02. No Gain
03. Lullaby
04. Intoxication
05. Set Me Free
06.You Are So Beautiful
07. I Know But…
08.Reflect of Love
09. The Final Dance
10. I Am, I Am Music
11. Why Can’t You Love Me As I Am?
12. Tarantallegra
13. Fever
14. Mission
15. Love Means Nothing to Me
16. A Fairy
17. Fallen Leaves

Disc 1: XIA’s Concert in Korea
Format: AVI
Resolution: 720 x 480
Size: 1.74 GB

Download Link : 001 // 002 // 003 // 004 // 005 // 006 // 007 // 008 // 009

کنسرت از فروم هواداران jyj کپی شده


İmage

sub farsi

ترجمه و زیـــر نو یس از پینه دوز
منبع :
jyj farsi sub

İmage


لطفا از این زیـــر نو یس هیچ جور استفاده مادی نشه ....این زیـــر نو یس فقط و فقط برای استفاده ی رایگان هوادارای jyj هستش...... من راضی نیستم و باور کنید اصلا آدم خوبی نیستم پس لطفا سعی نکنید دینمو به گردن بگیرید ..


کپی از این مطلب به هر شکلی فقط و فقط با ذکر منبع و اسم مترجم امکانپذیره


İmage

نظرات 4 + ارسال نظر
الهام شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 10:38

سلام عجیجم
وای بابا ترکوندیا
افرین آفرین
موفق باشی و خسته نباشی
راستی شما تو آریرنگفا هم هستی؟ببخشید فوضولی میکنما

مررررررررررررررررررررررسی
بله تو آریرانگم عضوم ......

shoko دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 01:25

خیلی خیلی خسته نباشی
ما فن های جی وای جی هم کسی که بدون منبع زیرنویس و کپی کنه حلال نمیکنیم


ممنون

پ یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 23:53

دانلودش کردم دانلودش کردم
دوستت دارم عاشقتم عااااااااااااااااااااااااااااشقتم

خیلی عااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود
حرررررررررررررررررررررررررررررررف نداری
ماااااااااااااااااااااااااااااااهی
عااااااااااااااااااااشقتم

دلگرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم شدم مرررررررررررررررسی
جدیه جدی خوب بود؟... چه خوبه که خوشت اومد

noonashinee یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 20:03

Wooooooooow بابا چه کردی ایول
مرسی عزیزم. دستت درد نکنه
ولی متاسفانه من نمیتونم دان کنم آخه پارت پارت. نمیشه کشو باهم بزاری؟؟
ولی با این حال گل کاشتی بازم مرسی
راستی دختر به این خوبی چرا میگیرد آدم خوبی نیستی!!
اگر توانستی باهم بزاری ممنونت میشم اگرم نشد عیبی نداره

ببخشید خودم آپلودش نکردم .. از فروم jyj کپیش کردم ... دانلودش که کاری نداره عزیزدلم .. کافیه با اینترنت اکسپلورر همه ی پارتاشو دانلود کنی و بعد به هم بچسبونیشون .. برای چسبوندنشونم می تونی از این برنامه استفاده کنی ..
hjsplit
می تونی برنامه شو از اینترنت دانلود کنی
سعی کن چسبوندن پارتاشو یاد بگیری یا از یکی کمک بگیری .. کنسرتش خیلی ماهه .. ارزش یه ذره سختی رو داره ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد