jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه س فارسی آهنگ Kim Jaejoong – Makeup

 


 

برای دیدن ترجمه لطفا به ادامه ی مطلب برید


دانلود آهنگش



4Shared


فروم هواداران jyj

 

 

Kim Jae joong – Makeup

İmage

ترجمه از پینه دوز
منبع jyj farsi sub

İmage


قبلا هرگز عمیقا به اینکه آرایش چیه فکر نکرده بودم
اما حداقل برای یه امشب می خوام قشنگ بشم
به خاطر اینکه امشب قراره بیام ببینمت
به خاطر اینکه امشب آخرین دیدارمونه

پیامهایی رو که برات فرستاه بودمو پس بده
با یکی دیگه به نوشته هام نگاه نکن

بعد از به دوش کشیدن همه ی اون چیزی که از گذشته ی غمناکم باقی مونده
بین این خیابونای آشنای شب می دوم و برمی گردم

اشکها ، پایین نریزید ، توی قلبم بمونید
اشکها ، فقط تا وقتی که اتوبــــــوســــــــــ از اینجا بره ، پایین نریزید

یه نادون بودم؟ یه ابله بودم؟ یه احمق بودم؟
که آرزو می کردم کاش تو عاشقم باشی؟


یه نادون بودم؟ یه ابله بودم؟ یه احمق بودم؟
که برای یکی مثل خودم امید رسیدن به عشق ، آرزوی رسیدن به عشقو داشتم؟

قبلا هرگز عمیقا به اینکه آرایش چیه فکر نکرده بودم
اما حداقل برای یه امشب می خوام قشنگ بشم

اگه می دونستم قراره اینطوری بشه ، نمی ذاشتم به این سادگی بری
حداقل برای آخرین بار ، دلم می خواد توی بغلت باشم

اشکها ، پایین نریزید ، توی قلبم بمونید
اشکها ، فقط تا وقتی که اتوبــــــوســــــــــ از اینجا بره ، پایین نریزید

اشکها ، پایین نریزید ، توی قلبم بمونید
اشکها ، فقط تا وقتی که اتوبــــــوســــــــــ از اینجا بره ، پایین نریزید

یه نادون بودم؟ یه ابله بودم؟ یه احمق بودم؟
که آرزو می کردم کاش تو عاشقم باشی؟

یه نادون بودم؟ یه ابله بودم؟ یه احمق بودم؟
که برای یکی مثل خودم امید رسیدن به عشق ، آرزوی رسیدن به عشقو داشتم؟

نظرات 1 + ارسال نظر
yamin سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 00:32

عاشقتمممممممممممممممممممممممممم

منم! ..............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد