jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

اجرای زنده ی ورژن ژاپنی آهنگ make up از جه جونگ با زیـــر نو یس فارسی

İmage


دانلود اجرا همراه با زیرنویس فارسی
ترجمه و زیـــر نو یس از پینه دوز
منبع jyj farsi sub

İmage

با اینکه اجراش فن کمه اما کیفیت صدا و تصویرش خیلی خوبه .Love icon037. و خدایا خیلی قشنگه .Love icon037Love icon037Love icon037.. متنش 90 درصد شبیه آهنگ make up هستش فقط دو تا جمله ش با ورژن کره ایش فرق داره و خیلی قشنگه .. جه جونگ توش گریه می کنه و می خونه ... Love icon037Love icon037Love icon037Love icon037Love icon037 .. حتما دانــ ـــلــ ـودش کنید .. عالیه ..Love icon037Love icon037Love icon037. من عاشق این پسرم ... Love icon037Love icon037Love icon037

نظرات 3 + ارسال نظر
♫ MUSE ♫ پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 23:49

این مدت حسابی خسته شدی، باید یه کمی بری مرخصی!
راستش از Heaven خبری نیست. عجیبه، از این دو روز کنسرتش توی ناگویا نه فن کم هست نه عکس
فقط یه فن کم دو دقیقه ای از آخر کنسرت امروز هست، جه جونگ قبلش گریه کرده بود، موقع خداحافظی بدون میکروفن با صدای بلند دو بار تشکر کرد. آخرشم دیگه هق هق گریه نذاشت چیزی بگه! مثل اینکه با گریه از طرفداراش خواسته توی این دو سالی که نیست فراموشش نکنن...

الان این سه روزی که به اجبار عاطفه دارم استراحت می کنم! .. برام اونقدر سخته که نمی دونم چیکار کنم ...
کل ترجمه و زیرنویس یه کار یه ساعتم وقتمو نمی گیره .. خسته نمی شم ، باور کن .. سمپاشیای عاطفه رو هم باور نکن!
اصلا باورم نمی شه که داره می ره .. خیلی سخته ...

Angel پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 12:02

دستتتتتتتت درد نکنه گلمممممممم
دارم دانلودش میکنم ولی احساس میکنم دیدنش مثه شکنجه س
راستی میشه یه جا دیگه اپلود کنی؟اخه وسطاش قطع میشه دوباره باید از اول دان کنم سرعتشم کمه
با تشکر
راستی خودت بیشتر طرفدار کدومشونی

عزیزدلم با دانلود منیجر دانلودش کنی مشکلی نداره و اصلا قطع نمی شه ... اما سعی می کنم بعد با یه آپلودر دیگه م بذارم ...
xia junsu
من شیا رو بیشتر از همشون دوست دارم ...

♫ MUSE ♫ چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 22:45

چه عالی!
من کلا عاشق هر آهنگی ام که ژاپنی باشه!
دستت درد نکنه و خسته نباشی!
در مورد اون جمله آخرت باید یه صحبتی با هم داشته باشیم
شوخی کردم
شنیدم امروز Heaven رو اجرا کرده، هنوز فرصت نکردم ببینم ازش فن کم اومده یا نه. این آهنگم عالیه.


حتما برام بذارش .. راستش به عاطفه قول دادم دو سه روزی کار نکنم! اما از شنبه یه شنبه دوباره شروع می کنم .. heaven رو هم برام بذار ... به اون جمله ها زیاد توجه نکنین .. فقط حسیه که بعده گوش دادن به آهنگش میاد .. همین ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد