jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

اجرای زنده ی اهنگ Xia junsu - Thank U For با زیرنویس فارسی





Xia junsu - Thank U For with per sub


ترجمه و زیرنویس از پینه دوز

منبع jyj farsi sub


نظرات 3 + ارسال نظر
پونیو شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 18:11

ممنوننننننننننن بنفشه جون خسته نباشی عزیزم

خواهش می کنم ..

پ شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 11:28

من عاشق این آهنگشم یادته کریسمس پارسال؟! چقدر باهاش خوش گذرونیدم چقدر رقصیدیم! باید همون موقع اینو می دیدیم که اون رقصیدنامون اینقدر بی ربط از آب درنیاد
آهنگش خیلی قشنگه مرسی بابت زیرنویس


من آهنگشو خیلی دوست دارم .. خیلی شاد و باحاله ..

noonashinee شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 11:14

سلام دوستم واییییییییییی عالی بود مرسی گلم
جونسو عالیه

خواهش می کنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد