jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

اجرای زنده ی آهنگ Xia junsu - I Don’t Like Love با زیـــر نو یس فارسی

İmage


I Don’t Like Love with farsi sub

ترجمه و زیـــر نو یس از پینه دوز
منبع : jyj farsi sub


این آهنگ قشنگو جونسو تو سریال شاهزاده ی زیرشیروانی خونده
اجراشم خیلی غم انگیز و دلنشینه .. یکی از محبوبترین آهنگاییه که جونسو خودشم دوسش داره

از اونجایی که برای خیلی از دوستای خوبم امکان دانــ ـــلــ ـود کامل کنسرت تارانتالگراا نیست .. من اجراهای این کنسرتو بریدم و دونه دونه براتون پست می کنم ... این یکی از اجراهای همین کنسرت هستش ...

 Love icon037Love icon037Love icon037Love icon037Love icon037
İmage

نظرات 3 + ارسال نظر
noonashinee چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 10:40

مرسی عزیزم
آره بچم چه بغضی داشت منم اشکم در اومد
توی اجرای w هم گریش گرفت. مشخص بود دلش واسه یونهو و چانگمین تنگ شده بود و از طرفی هم دلخور بود
هیییی روزگار.
بازم مرسی عزیزم. جونسو واقعا شاهکاره من عاشقشم

منم عاشقشم .. خوشحالم خوشت اومد .. بازم از این اجراهای خوشگلشو به خاطر فنای دوستداشتنیش می ذارم ...

noonashinee چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 00:12

واییییییییییی مرسی عزیزم
من کنسرت نتونستم ببینم
خیلی ممنون میشم اگه قشنگتریناشو بزاری هرچند میدانم که سخته آخه همش قشنگه

سعی می کنم قشنگتریناشو بذارم .. اما برای من همش قشنگه ...
این اجراشو خود جونسو هم خیلی دوسش داره .. حسابی گریه شو درآورده ... خودتم اگه بین آهنگاش پیزیو بیشتر دوست داری بهم بگو سعی می کنم زود بذارمش ...

پونیو سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 21:11

قربون بغضات برم من
ممنون بنفشه جون
از دسته این آهنگ و معنیش (که به لطف ترجمه شما می فهمم)همش اینطوریم

مرسی عزیزدلم
خودمم آهنگشو خیلی دوست دارم ... وقتی خودشم این آهنگو اینهمه دوست داره بایدم کار معرکه ای باشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد