jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه ی آهنگ Picture of You



ترجمه تو ادامه ی مطلب


  ترجمه ی آهنگ Picture of You



ترجمه از پینه دوز
منبع : jyj farsi sub



جه جونگ : بعد از غروب آفتاب ، روشناییهایی رو که دونه به دونه ظاهر می شن ، دنبال می کنم و به طرفت میام
میکی یوچان : قبل از اینکه وزش باد سردی که باعث میشه شونه هاتو از سردیش جمع کنی ، شروع بشه ، تو رو در آغوش می گیرم
چانگمین : نگام کن ، من این توی نادونو دوست دارم . همه ی اون حماقتهات برام عزیزن ...
همه : با یه قلب روشن مثل خورشید در حال طلوع ، روی تو می تابم . اندازه ی همه ی اون وقتایی که منتظرم موندی ازت مراقبت می کنم . همه ی اون رویاهایی رو که با همه ی احساسم برات دعاشون می کردم ، دارن به طرفمون میان . بیشتر از هوایی که نفس می کشم ...
یونهو : آرزومه که توی یه صبح روشن با تو که کنارمی بخندم ، برای اینکه این امیدم به حقیقت برسه دعا می کنم
جه جونگ : منتظرت می مونم
یوچان : منتظرت می مونم
جه جونگ : هرگز نمی ذارم دستات از توی دستام برن . حتی اگه بهم بگی اینا فقط یه مشت اشک بی معنی ان ، من برات پاکشون می کنم .
جونسو : مهم نیست رفتن تو این مسیر چقدر سخت باشه یا حتی نتونم آخرشو ببینم ، بهت قول می دم که فقط تویی که مالِ مالِ مالِ منی . خواهش می کنم مال من باش
جه جونگ : خواهش می کنم مال من باش
همه : با یه قلب روشن مثل خورشید در حال طلوع روی تو می تابم
چانگمین : اه یه تصویر از تو
همه : اندازه ی همه ی اون وقتایی که منتظرم موندی ازت مراقبت می کنم
یونهو : ازت مراقبت می کنم

همه : همه ی اون رویاهایی رو که با همه ی احساسم برات دعاشون می کردم ، دارن به طرفمون میان
جه جونگ : بیشتر از هوایی که نفس می کشم ...
یونهو : * دارم بهت می گم دوستت دارم*، حالا اینجا فقط تویی
چانگمین : دلم میخواد اینو تو عمق آسمون فریاد بزنم ...
جونسو : دوستت دارم ... تپشهای وحشیانه ی قلبم که انگار داره می ترکه ، تو رو صدا می کنه
همه : حتی اگه یه سرنوشت دردناک بیاد سراغمون ،
چانگمین : (حتی اگه یه سرنوشت دردناک بیاد سراغمون)
همه : حتی اگه زیر بار رنجش خفه شیم
جونسو : (حتی اگه زیر بار رنجش خفه شیم)
همه : من به همه ی اون دردات تسلی می دم و فقط عاشق تو می مونم ...

همه : مثل لبخند شکننده ی گلی که عین ستاره هایی که بهمون می تابن ، می درخشه ، فقط به روی زیبایی تو می تابم
جه جونگ : فقط برای تو می تابم

همه : با یه قلب روشن مثل خورشید در حال طلوع روی تو می تابم
جونسو : (با یه قلب روشن مثل خورشید در حال طلوع روی تو می تابم)
همه : ازت مراقبت می کنم
یونهو : ( آه ، آره)
همه : . اندازه ی همه ی اون وقتایی که منتظرم موندی ...
جه جونگ (ازت مراقبت می کنم , ازت مراقبت می کنم)

همه : دوستت دارم ، دوستت دارم ... تو برام روشن ترین ستاره ی دنیایی .
میکی : این رویاییه که توی قلبم بیشتر از هواییه که نفس می کشم

نظرات 1 + ارسال نظر
updata98 یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 21:53 http://updata98.ir

با سلام .
ممنون از سایت خوب و به روزتون .. خیلی از مطالبتون استفاده می کنم .. امیدوارم به ما هم سری بزنید
.:: با ما به روز باشید ::. - www.Updata98.ir

مرسی ... حتما پیشتون میام ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد