jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه ی آهنگ Walk in the spring with her از میکی یوچان

* Walk in the spring with her *


Music and lyrics by Park Yuchun
ترجمه از پینه دوز
منبع انجمن هواداران jyj

İmage


حتی نسیم آروم گرفته و به خاطر ما نفسشو حبس کرده
عشق بین دستای بهم گره کردمون جاریه
و تو نجواهایی که فقط مال ما دوتاست بیشتر و بیشتر می شه
حتی اگه هوا سرده ، تو هر فرصتی همدیگرو محکم در آغوش میگیریم و به هم تکیه می دیم

عزیزم خواهش می کنم هیچ وقت از پیشم نرو
اگه من یه بار دیگه با همه ی قلبم بهت بگم دوستت دارم ،
کنارم می مونی؟

عزیزم خواهش می کنم هیچ وقت از پیشم نرو
اگه من یه بار دیگه با همه ی قلبم بهت بگم دوستت دارم ،
کنارم می مونی؟


مجبور نیستیم برای دونستن چیزایی که نمی دونیم عجله کنیم

زمان خودش همه ی زخمامونو التیام می ده ، فقط کافیه قوی باشیم

عزیزم خواهش می کنم هیچ وقت از پیشم نرو
اگه من یه بار دیگه با همه ی قلبم بهت بگم دوستت دارم ،
کنارم می مونی؟

عزیزم خواهش می کنم هیچ وقت از پیشم نرو
اگه من یه بار دیگه با همه ی قلبم بهت بگم دوستت دارم ،
کنارم می مونی؟

یه روز تو بهار مثل یه رویا اومدی پیشم
و یه طلسمو توی قلبم گذاشتی
زیر آسمون مه گرفته ی بهار ، با همیم
فقط تویی که می خوام این عشقو باهاش قسمت کنم

عزیزم خواهش می کنم هیچ وقت از پیشم نرو
اگه من یه بار دیگه با همه ی قلبم بهت بگم دوستت دارم ،
کنارم می مونی؟

عزیزم خواهش می کنم هیچ وقت از پیشم نرو
اگه من یه بار دیگه با همه ی قلبم بهت بگم دوستت دارم ،
کنارم می مونی؟


İmage

نظرات 2 + ارسال نظر
shoko یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 02:05

حتی نسیم آروم گرفته و به خاطر ما نفسشو حبس کرده
عشق بین دستای بهم گره کردمون جاریه
و تو نجواهایی که فقط مال ما دوتاست بیشتر و بیشتر می شه
حتی اگه هوا سرده ، تو هر فرصتی همدیگرو محکم در آغوش میگیریم و به هم تکیه می دیم
...
مجبور نیستیم برای دونستن چیزایی که نمی دونیم عجله کنیم

saeed شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 20:08 http://3537bm.blogsky.com/

سلام وبلاگ قشنگی داری خوشم اومد منم تورو به وبلاگم دعوت میکنم باتشکر

مرسی ... حتما به دیدن وبلاگتون میام ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد