jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه ی ورژن کره ای آهنگ DBSK – A Thousand Year Love که برای سریال The Legend خونده بودنش


İmage

Release Date: 2007.10.18

Download

برای دیدن ترجمه لطفا به ادامه مطلب برید


  
 
DBSK – A Thousand Year Love

ترجمه از پینه دوز
منبع فروم هواداران jyj

İmage

جه جونگ : وقتی اندوه من مثل یه گل پژمرده و بی رمق ، کم طاقت می شه ،
دیگه قادر نیست به خاطر این سالهای آشفته و درهم پیچیده به خواب بره
جونسو : آه تلخی می کشم که عمیقا از توی قلبم کنده میشه و بیرون میاد
جه جونگ : اگه من اشکهای یک هزار سال رو گِردِ هم بیارم ،
این کافیه که احساسمو بهت نشون بده ؟
جونسو : در انتهای آسمونی که تابش خونرنگ غروبِ خورشید داره ترکش می کنه ،
امروز هم دوباره با بی قراری منتظرم
یونو : همونطور که نور ضعیف سپیده دم ، از رویای شب گذشته ش بیدار می شه ،
یوچان : رویاهای دلتنگِ دیروزم به آرومی ناپدید میشه
چانگ مین : اگه من آرزوهای یک هزار سال رو گردِ هم بیارم
این کافیه که احساسمو بهت نشون بده ؟
در انتهای این زمینی که نور آفتاب داره ترکش می کنه ،
امروز هم دوباره با بی قراری منتظرم
یوچان : همونطور که تنها تو بادی که سرگردان می وزه ، آهسته پیش می رم
راهمو گم کردم ، نفس کشیدن داره برام سخت می شه
یونو : من اندوهمو توی این دنیا با قطره های بارونِ نیمه ی روز پاک می کنم
جه جونگ : اگه من عشق یک هزار سال رو گرد هم بیارم ،
این کافیه که احساسمو بهت نشون بده ؟
جونسو : در انتهای آسمون جایی که نور ماه داره به آرومی به خواب می ره
امروز هم دوباره با بی قراری منتظرم
جه جونگ : اگه من انتظار یک هزار سال رو گرد هم بیارم ،
این کافیه که احساسمو بهت نشون بده ؟
جونسو : در انتهای زمین جایی که خورشید در حالِ طلوعه ،
امروز هم دوباره با بی قراری منتظرم

İmage

[Jaejoong]
Mareun pulggotcheoreom yawuin seulpeumi
Eongkin sehweoleh cham mot deulddae
[JunSu]
Gaseumsogeul gipi pagodeuneun
Geochin hansumeh maedalrineh

[JaeJoong]
Cheonnyeoneui nunmuleul moeumyeon
I mam da daeshinhalgga
[JunSu]
Noeuli ddeonan jeo haneul ggeutehn
Oneuldo seoseonggerineh

[YunHo]
Ireun saebyeog achim yeorin haetsali
Jinan bam ggumeh ggaeeonal ddae
[Yoochun]
Magmaghaettdeon eojeh geu ggumdeuli
Jeonseol sogeuro sarajineh

[ChangMin]
Cheonnyeoneui soweoneul moeumyeon
I mam da daeshinhalgga
Haetsali ddeonan jeo deulpan ggeutehn
Oneuldo seoseonggeorineh

[YooChun]
Jeo honja ddeonoldeon najeun barami
Jichin sumgyeolro hehmaeilddae
[YunHo]
Hannajeoleh naerin I bitmulro
Sehsangeui seolum dalraeboneh

[JaeJoong]
Cheonnyeoneui sarangeul moeumyeon
I mam da daeshinhalgga
[JunSu]
Dalbichi jamdeun jeo haneul ggeutehn
Oneuldo seoseonggeorineh

[JaeJoong]
Cheonnyeoneui geurium moeumyeon
I mam da daeshinhalgga
[JunSu] Haeoreum bichin jeo deulpan ggeutehn
Oneuldo seoseonggeorineh

İmage

نظرات 1 + ارسال نظر
shoko دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 19:40

چرا من اینو قبلا نشنیده بودم ؟؟
خیلی عالی و ارامش بخش و احساسی بود !
دلم واسه 5 تایشون تنگ شد!در انتهای زمین جایی که خورشید در حالِ طلوعه ،
امروز هم دوباره با بی قراری منتظرم

منم این آهنگشونو خیلی دوست دارم ... حتی با اینکه یه j هستم اما این آهنگ واقاعا بی نظیره ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد