jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

دانــ ـــلــ ـود کامل مینی کنسرت "Your, My & Mine" کیم جه جونگ با زیـــر نو یس فارسی


İmage


İmage


برای دانلو.د مینی کسرت ، فن میتینگ و تمرینات با زیرنویس فارسی به ادامه ی مطلب برید لطفا

 

 


  دانــ ـــلــ ـود کامل مینی کنسرت "Your, My & Mine" کیم جه جونگ با زیـــر نو یس فارسی

İmage

دریافــت کامل دیسک یک با حجم 1.90 گیگ و زیـــر نو یس انگلیسی:

Mediafire

001
002
003
004
005
006
007
008
009
010

لینک یو.تیو.بی

لینک یو.تیو.بی کامل فن میتینگ

Love icon113 زیـــر نو یس فارسی فن میتینگ Love icon113


SRT

SUB


ترجمه و زیـــر نو یس از MUSE
منبع فروم هواداران JYJ


♫------------------------------------------------♫


İmage



Love icon113زیـــر نو یس فارسی کنسرتLove icon113

SRT
SUB

ترجمه و زیـــر نو یس از پینه دوز
منبع فروم هواداران JYJ

♫------------------------------------------------♫

میکینگ با زیـــر نو یس فارسی



İmage

Making of Asia Tour

001
002
003

لینک یو.تیو.بی میکینگ
Love icon113 زیـــر نو یس فارسی Love icon113

SRT
SUB

ترجمه و زیـــر نو یس از پینه دوز
منبع فروم هواداران JYJ


♫------------------------------------------------♫

Rehearsal


İmage

001
002
003

لینک یو.تیو.بی تمرینها

Love icon113 زیـــر نو یس فارسی Love icon113

SRT

SUB

ترجمه و زیـــر نو یس از پینه دوز
منبع فروم هواداران JYJ

نظرات 3 + ارسال نظر
taeyeon سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 21:38 http://snsdmg.mihanblog.com

سلام.با توجه به کارای ترجمه و زیرنویسایی که از شما دیدم میدونم که کاملا به زبان کره ای تسلط دارید.
از اونجایی که دیدم زیرنویس ها و ترجمه هایی هم از گروه Girls Generation دارید ازتون درخواست میکنم که فعالیت های کوچیکی هم توی وب ما داشته باشید.لازم نیست فعالیت هایی مثل گذاشتن پست و عکس داشته باشید.فقط ترجمه.
GG هر چند وقت یکبار آلبوم میدن و فقط من از شما میخوام که ترجمه و ساب اونارو بذارید.
من خودمم ترجمه میکنم اما خیلی کامل نیست و برامم سخته که تنهایی همه ی مطالب وبلاگ به علاوه ی ساب و ترجمه هارو بذارم.واسه همین درخواست میکنم که در وب ما فعالیت ترجمه آهنگ هارو رو داشته باشید و منم اخبارو اطلاعاتو خودم ترجمه میکنم.لططططططططفاااااا

سلام ممنون از لطفتون
متاسفم که نمی تونم قبول کنم ...

فاطی سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 11:59

سلام می خواستم ببینم شما برنامه jyj membership week 2013 رو با زیرنویس فارسی یا انگلیسی دارید؟ در ضمن برنامه jyj membership week 2014 که تو سایت گذاشتین لینک دانلودش خرابه میشه درستش کنید؟

عزیردلم خودمم نمی دونم چرا لینکش اینجا بار نمی شه .. لینک آدرس انجمنو براتون میذارم اوز اونجا دان کنید ..

behnaz شنبه 27 تیر 1394 ساعت 15:35

وای ..معلومه خیلی قشنگه.....حتمابریم برای دانلود....معلومه که خیلی زحمت کشیدی برای ساب .کل اجراوفن میتینگ و.....زحمت کشیدی...واقعاخسته نباشی ...خیلی عالیه ...من الان حجم اینترنتم کمه ..بگیرم حتمامیام برای گرفتنش اونم فن میتینگش که خیلی دوس دارم....بازم ممنون.....:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد