jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه ی فارسی آهنگ kim jae joong - You know what


kim jae joong - You know what



ترجمه از پینه دوز
منبع فروم هواداران JYJ



ناراحتت که می کنم ، چشماتو می بندی . منم خفه می شم
من هیچی نمی فهمم بهتره حتی یه کلمه هم حرف نزنم
اگه من حرف بزنم باورت نمی شه
اما اگه تو بگی داری درست می گی !
وقتیم قهر می کنی ، گریه ت می گیره

میگی مردها و زنها با هم فرق دارن
راستشو بخوای از دید من
این اصلا از اون چیزایی نیست که بخوای بهش افتخار کنی

خیلی دوستت دارم ، تو عشق یه دونه ی منی
دلم می خواد برات یه مرد درست حسابی شم
حتی اگه باز اعتبار حساب بانکیم زیر صفر باشه

وقتی میبینمت
وقتی فقط نگاهم به صورتت میفته
می فهمم داری وانمود می کنی بر آشفته ای
اما طوری رفتار می کنم انگار گول خوردم
من از این مدل پسرام که از همه چیزش میگذره
قلبم مثل شیشه ست
یه پسر ساده دلم

اه حتی فکر کردن بهشم آزاردهنده ست
تو خیلی ساده ازش حرف می زنی
اما حتی تو همون توضیح ساده ،
اگه تو اشتباه کنی ، وانمود می کنی نمی دونستی
من اگه اشتباه کنم فاجعه ست
بعد باز بهم میگی " تو زنها رو نمی فهمی "

میگی مردها و زنها با هم فرق دارن
راستشو بخوای
این اصلا از اون چیزایی نیست که بخوای بهش افتخار کنی

خیلی دوستت دارم ، تو عشق یه دونه ی منی
دلم می خواد برات یه مرد درست حسابی شم
حتی اگه باز اعتبار حساب بانکیم زیر صفر باشه !
وقتی میبینمت
وقتی فقط نگاهم به صورتت میفته
می فهمم داری وانمود می کنی بدخلق و ناراحتی
اما طوری رفتار می کنم انگار گول خوردم
من از این مدل پسرام که همه چیزشو می ده

من و تو خیلی معمولی دوست شدیم اما حالا چیکار کنم با این نفسی که داره بند میاد
کی قراره مسئولش باشه ؟
مهم نیست پای تو گیر باشه یا من
فقط همین دوست داشتنت برام کافیه
فقط همون عشق برام کافیه

خیلی دوستت دارم ، تو عشق منی
دلم می خواد برات یه مرد درست حسابی شم
حتی اگه باز اعتبار حساب بانکیم زیر صفر باشه !

وقتی میبینمت
وقتی فقط نگاهم به صورتت میفته
می فهمم داری وانمود می کنی گرفته و ناراحتی
اما طوری رفتار می کنم انگار گول خوردم
من از این مدل پسرام

دلیل اینکه پول دیگه برام مهم نیست اینه که
فقط دیدنت باعث می شه لبریز شم
همه جا قشنگه فقط به خاطر اینکه تو اینجایی
کنار تو حتی نمی خوام به دوستی با کس دیگه ای فکر کنم

به خاطر همینه که دوستت دارم
هیچ عبارتی برای گفتن ازش نیست
به زبون خودم اگه بخوام بگم
من فقط بدجوری عاشقتم
من دوستت دارم درست همینطوری که هستی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد