jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه فارسی آهنگ KIM JAEJOONG – RUN AWAY

KIM JAEJOONG – RUN AWAY


ترجمه ترک دوازدهم از آلبوم NO.X

ترجمه از پینه دوز


آهنگ


حتی بعده رفتنت من باز بهت زنگ می زدم
اما این دیگه تهِ جاده ست
حتی با اینکه بهم زده بودیم ، حتی با اینکه گذاشتم تا آخر راهو بری ،
به خاطر اینکه برام مهمی نمی تونستم بذارم بری
حالا اما ، بالاتر از موجهای یه سونامی حرکت می کنم
تو رو تو خودم دفن می کنم تا این عشق تلخو که حرصانه منو تو خودش می بلعید فراموش کنم

دیگه محبورم بگم همه چیز تموم شده
فکر می کنم حس تو هم همینه
چرا وقتی سعی می کنم بخندونمت راهتو می کشی و می ری
بهم نگو سعیمو نکردم
هیچ کدوم از این کارا منو بیزار نمی کنه
چرا وقتی خودت بودی که باعث شدی عاشق شم ،
راهتو می کشی و می ری

برای اینکه دوباره همه چیز شروع شه من زیادی خسته م
خیال دارم یه راه تازه پیدا کنم و از این  یکی بیرون برم
چرا برام مهم بودی چرا تو رو اسیر خودم کردم
حسرتی که دارم بلندتر از موجهای یه سونامیه
عشقتو می سوزونم تا این اشتیاق حریصانه ای رو که منو تو خودش می بلعه فراموش کنم

حالا دیگه مجبورم بگم همه چیز تموم شده
فکر می کنم حس تو هم همینه
چرا وقتی سعی می کنم بخندونمت راهتو می کشی و می ری
بهم نگو سعیمو نکردم
هیچ کدوم از این کارا منو بیزار نمی کنه
چرا وقتی خودت بودی که باعث شدی عاشق شم ،
راهتو می کشی و می ری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد