jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه فارسی آهنگ KIM JAEJOONG – LOVE YOU TO DEATH

KIM JAEJOONG – LOVE YOU TO DEATH

ترجمه از پینه دوز
ترجمه ترک چهارم آلبوم
NO.X


آهنگ



تماشات می کردم که از زندگیم می رفتی بیرون
نمی تونستم چشمامو ببندم
زمین توی غم خیس می خورد و فرو می رفت
تو ترکم کردی و بلندتراز آتیشی که می ره سمت آسمون ، رفتی

دلتنگتم ، ازت متنفرم ، عاشقتم
چطــــوری گذاشتم بری
باید بیشتر سعی می کردم
فقطــــ دارم لحظـه ها رو میشمرم تا روزی که دوباره برگردی
بهت نگفتم که تو درخشش نور ستاره ها بودی توی قلبم
آتیشی که توی قلبم روشن بود
تو زندگیتو فدام می کردی
من نمی فهمیدم
دختر من تا دم مرگ عاشقتم ، به همین سادگی
به حد مرگ دوستت دارم

تماشات می کنم که تو پیاده رو رد می شی
کنارمی
تماشات می کنم که مری یه قهوه بگیری
لبخند می زنم و می گم ایرادی نداره اگه تنها بمونم

دلتنگتم ، ازت متنفرم ، عاشقتم
چطــــوری گذاشتم بری
چرا اشکهام مثل بچه ها پایین می ریزن ؟
حسرتشو می خورم و خودمو می زنم

بهت نگفتم که تو درخشش نور ستاره ها بودی توی قلبم
آتیشی که توی قلبم روشن بود
تو زندگیتو فدام می کردی
من نمی فهمیدم
دختر من تا دم مرگ عاشقتم ، به همین سادگی
به حد مرگ دوستت دارم

باور دارم یه خدایی هست و می دونم تو هم شکنجه شدی
و می دونم تو رو بهم می ده
تو بهم ده ها هزار بو.سه دادی
عاشقم بودی
دختر من تا دم مرگ عاشقتم ، به همین سادگی
به حد مرگ دوستت دارم
هر جایی ممکنه باشی
خیلی ازم دوری اما بهم نزدیکی
طــــوری که می تونم حست کنم
چه تو فاصله ، چه حتی نزدیک بودن
... چه حتی نزدیک بودن
تو یه دنیای بدون تو
من خیلی تنهام " "
آه تو آتیش درونمی
آتیش توی قلبم
تو زندگیتو فدام می کردی
باور دارم یه خدایی هست و می دونم تو هم شکنجه شدی
و می دونم تو رو بهم می ده
تو بهم ده ها هزار *****ه دادی
عاشقم بودی
دختر من تا دم مرگ عاشقتم ، به همین سادگی
به حد مرگ دوستت دارم

تماشات می کنم که از زندگیم می ری بیرون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد