jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه فارسی آهنگ kim jaejoong – BLAME

kim jaejoong – BLAME


ترجمه از پینه دوز
ترجمه ترک ششم آلبوم
NO.X

آهنگ


شاید یه روزی
بری خونه ی یه مرد دیگه
ترکم کنی و تنها شم
خواهش می کنم نرو
می خوامت می خوامت
روتو ازم برنگردون و درو روم نبند
حالا دیگه برگرد و به چشمام نگاه کن
حالا دیگه نگام کن مهربون نگام کن
نمی تونم بذارم اینطـــــــــوری بری
سعی می کنم جلوتو بگیرم اما انگار همیشه قراره همینطـــــــــوری باقی بمونم
یه احمق
نرو

به اون در نزدیک نشو نه
اگه بری زندگیم تباه می شه
من یه احمقم
ببخش منو که با کارام باعث میشم فک کنی
یه مزاحمم ، دردسرم
عاشق این بودم که که بغلم کنی
نمی تونم فراموشش کنم
حماقت کردم نرو

به اون در نزدیک نشو نه
اگه بری زندگیم تباه می شه
من یه احمقم

به اون در نزدیک نشو به اون در نزدیک نشو
شاید اینطـــــــــوری بتونم بدوم به جایی که تو می ری
شاید یه زمانی
منو پشت سرت ول کنی بری
تنهام بذاری و رهام کنی
دیگه نمیام دم خونه فریاد نمی زنم یا بهت تلفن نمی کنم
فقطـــــــــ حالا دیگه برگرد و به چشمام نگاه کن
بیا نزدیکمو نگام کن
نمی تونم بذارم اینطـــــــــوری بری
سعی می کنم جلوتو بگیرم اما انگار همیشه قراره همینطـــــــــوری باقی بمونم
یه احمق
نرو

به اون در نزدیک نشو نه
اگه بری زندگیم تباه می شه
من یه احمقم
ببخش منو که با کارام باعث میشم فک کنی
یه مزاحمم ، دردسرم
عاشق این بودم که که بغلم کنی
نمی تونم فراموشش کنم
حماقت کردم نرو

به اون در نزدیک نشو نه
اگه بری زندگیم تباه می شه
من یه احمقم
به اون در نزدیک نشو به اون در نزدیک نشو
شاید اینطـــــــــوری بتونم بدوم به جایی که تو می ری
هر دومون توی تاریکی با بی قراری بیداریم
دلم می خواد روی سینه ت به خواب برم
حماقت کردم نرو
به اون در نزدیک نشو نه
اگه بری زندگیم تباه می شه
من یه احمقم
ببخش منو که با کارام باعث میشم فک کنی
یه مزاحمم ، دردسرم
عاشق این بودم که که بغلم کنی
نمی تونم فراموشش کنم
حماقت کردم نرو
به اون در نزدیک نشو نه
اگه بری زندگیم تباه می شه
من یه احمقم
به اون در نزدیک نشو نزدیک نشو نزدیک نشو
به خاطـــــــــر اینکه اینطـــــــــوری می تونم بدوم و بیام به جایی که تو می ری
حماقت کردم نرو
به اون در نزدیک نشو نه
اگه بری زندگیم تباه می شه
من یه احمقم
شاید یه زمانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد