jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه فارسی آهنگ KIM JAEJOONG – WELCOME TO MY WILD WORLD

KIM JAEJOONG – WELCOME TO MY WILD WORLD


ترجمه از پینه دوز
ترجمه ی ترک هفتم آلبوم NO.X

آهنگ

رینگ رینگ رینگ
به دنیای وحشیه من خوش اومدین
رینگ رینگ رینگ
به دنیای وحشیه من خوش اومدین
یه مارپیچ پرپیچ و خم ، یه بازی تموم نشدنی
یه کشمکش دائمی ، دردی که تو خودش می بلعدت
اینجا جایی واسه مخفی شدن و ترس نداره
از هر راهی بلدی بهش ضربه بزن ضربه بزن تو می تونی !
(هی ! با همتونم بجنبید ، الان !)
پاشو بجنگ ، مث یه مرد ، هر طــــوری می خوای
پسر ! پاشو!
حتی مدام اگه زمین بخورم باید دوباره بلند شم
این دنیا کاملا دچاره جنونه
به دنیای وحشیه من خوش اومدین
رینگ – به دنیای وحشیه من خوش اومدین – رینگ
به دنیای وحشیه من خوش اومدین
تکرار راند ، پاشیدن خون به اطــــراف
به روی نوک زبونم
چشمهای هشیار ، قطــــره های سنگین عرق
اینجا دیگه جایی واسه باخت و عقب نشینی نیست
زمینش بزن کاملا به زمین بزنش
حاکش کن کامل خاکش کن
(هی ! با همتونم بجنبید ، الان !)
پاشو بجنگ ، مث یه مرد ، هر طــــوری می خوای
پسر ! پاشو!
اگه من زمین بخورم
تمام کاری که باید بکنم اینه که دوباره بلند شم
این دنیا کاملا دچاره جنونه
به دنیای وحشیه من خوش اومدین
رینگ – به دنیای وحشیه من خوش اومدین
رینگ – به دنیای وحشیه من خوش اومدین
مث یه رویا ما به کوتاهیه " k.i.s.s & her " با هم روبه رو شدیم
تو ذهن من تنها چیزی که باقی موند قیمت شراب بود

من خوبم ، من خوبم ، من خوبم
بیا مبارزه کنیم ، مثل یه مرد
هر جوری دلت می خواد ازش لذت ببر پسر !
(مثل به بازی پسرونه)
بلندشو!
اکه من زمین بخورم ،
همه ی کاری که باید بکنم اینکه برگردم و دوباره بلند شم
(پاشو ، پاشو)
به دنیای بی نهایت وحشیه من خوش اومدی
رینگ رینگ رینگ
به دنیای وحشیه من خوش اومدین
رینگ رینگ رینگ
به دنیای وحشیه من خوش اومدین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد