jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه فارسی آهنگ KIM JAEJOONG – BREATHING

KIM JAEJOONG – BREATHING

ترجمه از پینه دوز NO.X
ترجمه ی هشتمین ترک آلبوم

آهنگ

بذار همینطوری بریم
دستات توی دست من باشه
بریم به یه ساحل که فقط من و تو باشیم
جایی که از دور فقط من و تو توش دیده شیم
من بهت یه آفتاب قشنگ هدیه می دم
همراه با صدای خنده ی موجها فریاد می زنیم
از عشق لبالب می شیم اه ازت ممنونم دختر من
با صدای نفست ،
همه چیز  قشنگه
نفست باعث میشه حس کنم توی بهشت قدم برمی دارم
اگه دنیا بخواد از پا درم بیاره ،
تو مثل حالا بغلم کن
قلبمو تو آغوشت پناه می دمو
و سرِ دنیا فریاد می زنم

میگی عشق دیوونه کننده ست ؟
آره منم فک می کنم این خیلی درسته
موجها دارن اونطرفتر با صدای بلندی در هم می شکنن
ما تو انتهای دنیا وایسادیم (آره)
حس می کنم باد هم تو این شور و شوق همدست ماست
به خاطر عشقمون ، اه دنیا ازت ممنونم

با صدای نفست ،
همه چیز  قشنگه
نفست باعث میشه حس کنم توی بهشت قدم برمی دارم
اگه دنیا بخواد از پا درم بیاره ،
تو مثل حالا بغلم کن
قلبمو تو آغوشت پناه می دمو
و سرِ دنیا فریاد می زنم

تمام چیزی که دارم تویی
منو زنده نگه می داری
تمام چیزی که می خوام تویی
هر روز ، عشق من

با صدای نفست ،
همه چیز  قشنگه
نفست باعث میشه حس کنم توی بهشت قدم برمی دارم
اگه دنیا بخواد از پا درم بیاره ،
تو مثل حالا بغلم کن
قلبمو تو آغوشت پناه می دمو
و سرِ دنیا فریاد می زنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد