jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه فارسی آهنگ KIM JAEJOONG – ALL THAT GLITTERS

KIM JAEJOONG – ALL THAT GLITTERS

ترجمه از پینه دوز
ترجمه ی نهمین ترک آلبوم NO.X

آهنگ

تو سکوت ایستادم
حرفی زده نمی شه
اینجا هیچ راه تازه ای جلو پام نیست
آینده ای نمی بینم
خیال دارم واسه پیدا کردن یه مسیر تازه بیرون برم
نمی دونیم کجای کاریم
تو یه توهم آزاردهنده گیر کردیم
تنهایی بهمون شلاق می زنه
این زهر داره تلخ و تلخ تر می شه
تو اینجا رهام کردی
دلم نمی خواد برای برای یه مدات طــــــولانی دیوونه باقی بمونم
دلم می خواد یه زندگی خوب داشته باشم
درخششو دیدم
تو توضیحی ندادی
تو بی اینکه یه لحظـه صبر کنی رهام کردی
به طــــــرز خنده داری آزارم دادی و براش هیچ جوابی ندادی

من و تو نمی دونیم کجای کاریم
فقطــــــ روبه روی این توهم وایسادیم
تنهایی بهمون شلاق می زنه و
این از زهر تلخ و تلخ تره
تو اینجا رهام کردی
نمی دونم شاید برای یه مدت طــــــولانی دیوونه م کنه آه
این از زهر تلخ و تلخ تره
تو اینجا رهام کردی
نمی دونم شاید اگه برای همیشه دیوونه شم ، قشنگ باشه (هی)
موفق باشی بازنده
وقتی همه اینا درهم بشکنه و فرو بریزه
از تو تیکه پاره هاش یه راه حل تازه بیرون می زنه
این ستاره ی سردِ سردو پایین کشیدی
به خیالت می بازم آه—
به خیالت این ستاره ی سرده سردو پایین کشیدی
دلم نمی خواد برای برای یه مدات طــــــولانی دیوونه باقی بمونم
دلم می خواد یه زندگی خوب داشته باشم
این از زهر تلخ و تلخ تره
تو اینجا رهام کردی
دلم نمی خواد برای برای یه مدات طــــــولانی دیوونه باقی بمونم
دلم می خواد یه زندگی خوب داشته باشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد