jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه فارسی آهنگ KIM JAEJOONG – Meeting Again, Will Meet Again, but

KIM JAEJOONG – Meeting Again, Will Meet Again, but…

ترجمه ی ترک 10 آلبوم NO.X
ترجمه از پینه دوز

آهنگ

برای یه مدت کوتاه زمانو نگه دار
بذار قلبت آروم بگیره
قدهام سنگینی می کنن
به زمین چسبیدن
به خاطــــــر همین نمی تونم برم

گفتن "خدا نگهدار" منو می ترسونه یه کم فرصت بده نگران نباش
منتظــرم
حرفهات ....
هیچ وقت بهم نگفته بودی معنیشون اینه که جدا میشیم
خوب می دونی که من ضعیف نیستم
اینا فقطــــــ به خاطــــــر اینن که تو کنارم وایسادی
ما نزدیک همیم اما من قرار نیست ببینمت و این غمگینم کرده
زمان من و تو رو روی پلی مقابل هم قرار داده که خودمون ساختیمش
روش ایستادیم و انتظــار می کشیم
دلم می خواد بدومو فاصله ی بینمونو از بین ببرمو بغلت کنم

گفتن "خدا نگهدار" منو می ترسونه یه کم فرصت بده
گفته بودی این عشق تموم شدنی نیست
هیچ وقت بهم نگفته بودی معنی حرفات اینه که جدا میشیم
خودت خوب می دونی خیال ندارم از پا درام
اینا فقطــــــ به خاطــــــر اینن که تو کنارم وایسادی
ما نزدیک همیم اما من قرار نیست ببینمت و این غمگینم کرده

دلم برات خیلی تنگ شده
ترسیده م به خاطــــــر اینکه تو کنارمی
داریم همو می بینیم بعد باز همو می بینیم
اما ...
من غمگینم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد