jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

jyj farsi sub

ترجمه و زیرنویس فارسی آهنگهای گروه jyj

ترجمه فارسی آهنگ XIA – How Can I Love You

XIA – How Can I Love You

OST سریال زیبای " نسل آفتاب "

پینه دوز

چطـــــــوری می تونم دوستت داشته باشم ،
می دونی ؟
می تونی بهم بگی ؟
برای اینکه قلبم بتونم با قلبت پُر شه ،
میشه قلبتو به روم باز کنی؟

چطـــــــوری می تونم باهات باشم
این حسیه که از خیلی قبل شروع شده
نمی تونم تمومش کنم
وقتی چشمامو باز می کنم ، فقطـــــــ می تونم تو رو ببینم
تو شدی همه چیز من
اه عشق

هر روز همه ی عشقی که دارمو به تو می دم
این اولین بارمه که عاشق می شم
چطـــــــوری می تونم توصیفش کنم ؟
هر روز همه ی قلبمو به تو می بخشم
حرفهایی رو که برات آماده کردم رو
می تونم با شهامت بهت بگم
حتی با اینکه تو وحشت زده جلوشونو می گیری
" دوستت دارم "

چطـــــــوری می تونم با تو باشم
چشماتو ببند
من کنارتم
می شه یه قدم جلوتر بیای تا بتونم گونه هاتو لمس کنم؟
آه عشق

هر روز همه ی عشقی که دارمو به تو می دم
این اولین بارمه که عاشق می شم
چطـــــــوری می تونم توصیفش کنم ؟
هر روز همه ی قلبمو به تو می بخشم
حرفهایی رو که برات آماده کردم رو
می تونم با شهامت بهت بگم
حتی با اینکه تو وحشت زده جلوشونو می گیری
" دوستت دارم "

هر روز همه ی عشقی که دارمو به تو می دم
این اولین بارمه که عاشق می شم
چطـــــــوری می تونم توصیفش کنم ؟
هر روز همه ی قلبمو به تو می بخشم
حرفهایی رو که برات آماده کردم رو
می تونم با شهامت بهت بگم
حتی با اینکه تو وحشت زده جلوشونو می گیری
" دوستت دارم "

نظرات 3 + ارسال نظر
ShakibA پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 17:33

مرسی عزیزممم عالییییی بود عااالیییی

جونسو هرچی بخونه قشنگ میشه

میگم من یه سوال دارم شما نمیدونین که لینک کامل دی وی دی harvest trip اومده یه نه؟؟؟من خیلی دوس دارم ببینمش

اومده لینکشو می تونی از فروم آریرانگ بگیری .. ..

xia lover دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 11:07

آدم اصن نمیدونه به این بشرچی بگه!!!!واقعاتوکارجونسوموندم!برخلاف بقیه خواننده هاهردفعه قدرتمندترازقبل برمیگرده!!!خخخ!هردفعه یه چیزی واسه سورپرایزطرفداراش داره!کاراین بشرحرف نداره!!!واسه همینه ک عاشقشم!!!لایک به شماوخواننده این آهنگ

جونا عشق منه .. عاشقشم ... آره کارش عاااالی بود ..

behnaz جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 02:49

اخ اخ اصن جونسوهرچی میخونه عالی وفوق العاده س....واقعاشعرش قشنگ بود.....موزیک هم اصن عاولی.....مرسی. اجی جون....ترجمت خیلی عالی وقشنگ بود...مرسیی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد